کد خبر: 68924 | زمان مخابره: 10:25:39 - دوشنبه 29 خرداد 1396 | بدون نظر | |

دعوت به همکاری در امر بازسازی عتبات عالیات

اولویت اعزام با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند.

13951118000473_PhotoL

به گزارش نشانه نیوز، علاقمندان در امر بازسازی عتبات عالیات به مشارکت دعوت شدند.

 

در اطلاعیه‌ای که به همین منظور انتشار یافته، آمده است: قرآن کریم پیرامون اهمیت توجه به عتبات عالیات می‌فرماید: فِی‌بُیُوتٍ‌أَذِنَ‌اللَّهُ‌أَنْ‌تُرْفَعَ‌وَیُذْکَرَفِیهَااسْمُهُ‌یُسَبِّحُ‌لَهُ‌فِیهَابِالْغُدُوِّوَالْآصَالِ.

سوره‌ نور- آیه(۳۶)

ترجمه : (در خانه‏ هایى که خدا رخصت داده که [قدر و منزلت] آنها رفعت‏ یابد و نامش در آنها یاد شود در آن [خانه]ها هر بامداد و شامگاه او را نیایش مى‏ کنند.

 

لذا با توجه به اهمیت موضوع و لزوم  مشارکت علاقمندان، بدینوسیله از کسانی که مایلند در امر بازسازی عتبات‌عالیات در کربلا، کاظمین و سامرا به صورت افتخاری در رشته‌های جوشکاری، کارگر ساده، بنّایی، آرماتوربندی، نقاش، بتن‎ریز، گچ‌کار، پیکورزن، قالب‌بند، تاسیسات، آشپز و کمک آشپز و برق‌کار صنعتی و… به صورت داوطلبانه برای یک ماه همکاری ‌نمایند، درخواست می‎شود با در دست داشتن اصل و کپی گذرنامه و کپی کارت ملی و شناسنامه، اصل و کپی دفترچه بیمه، ۳ قطعه عکس ۴*۳، چک ضمانت به مبلغ ۵ میلیون ریال در وجه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان به محل ستاد واقع در کرمان- میدان شورا، مقابل حسینیه ثارالله (جنب سینما شهر تماشا) در ساعات اداری مراجعه نمایند.

اولویت اعزام با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۱۳-۳۲۲۲۸۳۱۱-۰۳۴ ستاد بازسازی عتبات‌ عالیات استان کرمان تماس ‌حاصل نمایند.



ارسال نظر


آخرین خبرها