کد خبر: 68972 | زمان مخابره: 10:47:38 - چهارشنبه 31 خرداد 1396 | بدون نظر | |

روز جهانی قدس؛ روز خیزش مسلمانان در برابر ائتلاف تاریخی یهودیان صهیونیست و منافقین است

مردم شریف استان کرمان هرگز  آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش نشانه نیوز، رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و استکبار جهانی به سر کردگی امریکای جهان خوار همدوش و همراه با دیگر اقشار ملت بزرگ ایران از مردم فهیم، آگاه و ولایتمدار استان کرمان  جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود

یدالله موحد اظهار داشت:مردم شریف استان کرمان همچون سنوات گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روزجهانی قدس، ضمن حمایت بی‌دریغ از مبارزات ملت مظلوم  فلسطین ،یمن،بحرین و سوریه پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان  خواهند داد  که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان عنوان کرد: روز جهانی قدس، یعنی تک تک مسلمانان، حتی با دست خالی و مشت های گره کرده خود، با پشتوانه ایمان و معنویت، می توانند نیرویی مؤثر بر علیه اسرائیل غاصب و صهیونیسم بین الملل باشند.

موحد تصریح کرد:روز جهانی قدس، ایجاد موج سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جهان اسلام، با هدف خنثی کردن موج تبلیغی و رسانه ای صهیونیستی است.

وی ادامه داد:روز جهانی قدس،روزی است که مقاومت دینی و مردمی حزب الله در برابر جریان ناسیونالیستی و سازش کارانه حکام عرب می ایستند و جهانی سازی اسلامی مسئله فلسطین در برابر طرح غربی سازی آن مطرح می گردد.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان گفت:اختصاص آخرین جمعه ماه رمضان برای خیزش جهانی مسلمانان بر اساس ارزش های اسلامی در برابر اسرائیل و ارزش های غیر اسلامی تدبیری سیاسی یا نظامی نیست ، بلکه تدبیری دینی ـ اجتماعی است.

وی افزود:قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است و هرگلبرگ این دفتر، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است. قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین است.

رئیس شورای قضائی استان کرمان بیان داشت:از هنگام پیدایش اسرائیل غاصب تا همین اواخر، جهان غرب برای سهولت طرح یهودی سازی فلسطین، در جهان عرب و اسلام، فرهنگ ناسیونالیسم عربی را به جای فرهنگ اسلامی، ترویج کرد تا هر واکنش و اعتراضی را خاموش سازد و هر مبارزه احتمالی اسلامی نیز غریب و تنها بماند.

موحد ادامه داد: در نتیجه، نبردهای اسلامی، به نبردهای قومیتی، داخلی و بی اهمیت تبدیل شد و جهان اسلام دچار غفلت گردید، ثمره این رویکرد، پیشروی های روز افزون اسرائیل غاصب، کم تحرکی جهان اسلام، و خطر از دست رفتن کامل و نابودی قبله اول مسلمانان بود.

وی خاطرنشان ساخت :پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و احیای ارزش های اسلامی و با هوشیاری امام خمینی(ره) و طرح مسئله ضرورت بازگرداندن هویت دینی و اسلامی به موضوع فلسطین در کنار تشدید مبارزه ضداسرائیلی، رهبران انقلاب را واداشت برای این مسئله، چاره ای بنیدیشند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:روز جهانی قدس، یعنی خیزش مسلمانان در برابر ائتلاف تاریخی یهودیان صهیونیست و منافقین است، به معنای احیای ارزش ها و فرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی است؛ چرا که تنها فرهنگ و ارزش های اسلام، توان مبارزه با ظلم و استکبار و استعمار را دارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها