کد خبر: 68974 | زمان مخابره: 10:51:13 - چهارشنبه 31 خرداد 1396 | بدون نظر | |

پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت روز جهانی قدس

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان طی پیامی مشترک، از آزادیخواهان و آزاداندیشان این سرزمین برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

 به گزارش نشانه نیوز، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان طی پیامی مشترک، از همه آزادیخواهان و آزاداندیشان این سرزمین دعوت کردند تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، همراه با اعلام همبستگی و نمایش وحدت ملی خود، دیار کریمان را به صحنه انزجار از ظلم و بی عدالتی مبدل کنند.

آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و علیرضا رزم حسینی استاندارکرمان در پیامی مشترک آورده اند، ابتکار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، صحنه همنوایی مسلمانان جهان برای آزادی و استقلال خواهی همه ملت ها تحت بیرق مردم سالاری دینی است تا حاکمان جور با اعمال اراده و دیدگاه خود، بر بدیهی ترین حق انسان ها در جای جای این گنبد دوار، خط بطلان نکشند.
این پیام می افزاید، روز قدس ملجا تمام دل هایی است که سال ها در غم و رنج بی پایان مظلومان فلسطین گداخته اند و نگاه به گنبد مسجدی دوخته اند که میان مثلث های خباثت و رذالت اسیر مانده است.
در ادامه آمده است، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، میعادگاه مشت های گره کرده ای است که استوار و محکم بر پایه های سست و بی اساس رژیم غاصب صهیونیستی کوبیده می شود تا بنیان ظلم و بیداد را از جای برکنده و افق روشن امید و آزادی را برای مردمان جهان تداعی کند.
این پیام می افزاید، به یقین در این روز تمامی ملت مسلمان ایران اسلامی از جمله مردم استان کرمان با حضور خود در صحنه، تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و همبستگی، اتحاد، ولایت مداری، انزجار خود از ظلم و بی عدالتی و بی اعتنایی به طرح کورکورانه تروریستی را به بهترین شکل ممکن به منصه ظهور می رسانند.
در ادامه این پیام می خوانیم، در این فرصت مغتنم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان، از همه آزادی خواهان و آزاد اندیشان این سرزمین دعوت می شود با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، همراه با اعلام همبستگی و نمایش وحدت ملی خود، دیار کریمان را به صحنه انزجار از ظلم و بی عدالتی مبدل کرده و همنوا با مسلمانان در جای جای جهان، با غریو الله اکبر نوای آزادی قدس شریف را در گوش زمان طنین انداز کنند.



ارسال نظر


آخرین خبرها