کد خبر: 69004 | زمان مخابره: 16:08:51 - چهارشنبه 31 خرداد 1396 | بدون نظر | |

ملت ایران در روز جهانی قدس حمایت خود را از حرکت مقتدرانه سپاه اعلام می کند

صدفی  گفت: ملت ایران در روز جهانی قدس حمایت خود  را از حرکت مقتدرانه سپاه اعلام می کند.

به گزارش نشانه نیوز،  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان شعار امسال روز قدس را «« روز جهانی قدس رمز وحدت و جهاد امت اسلامی ، حمایت از مردم فلسطین ، زوال قطعی رژیم صهیونیستی »»ذکر کرد.

وی در جلسه هماهنگی کمیته های چندگانه ستاد برگزاری روز جهانی قدس اظهار داشت: اکنون که در آستانه سی و هشتمین سالگرد نام گذاری جمعه آخرماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط امام راحل(ره) هستیم ملت های مسلمان بالاخص ملت ایران وحدت و یکپارچگی خود را در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صیونیستی تقویت می کنند.

یکی از آرمان های امام خمینی(ره) حمایت از ملت های مظلوم و ستمدیده از جمله دفاع از آرمان فلسطین است که به عنوان گفتمان انقلاب اسلامی است.

امام راحل با تدابیر خردمندانه خود از جمله تعطیلی سفارت اسرائیل ، بازگشایی سفارت فلسطین در تهران و نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس بعد از پیروزی انقلاب باعث شد نگاه جهانیان بالاخص ملت ایران نسبت به مسئله فلسطین و قدس شریف تغییر کند.

صدفی با تجلیل از حرکت هوشمندانه و فداکارانه سپاه پاسداران در عملیات موشکی تحت عنوان « لیله القدر » گفت: اقدام ارزشمند ، با صلابت و کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام مواضع تروریست های داعش نمونه ای از توان بازدارندگی و بالای دفاعی کشور است که ملت ایران در روز جهانی قدس حمایت و پشتیبانی خود  را از این حرکت مقتدرانه و با صلابت اعلام خواهند کرد.

مسئول ستاد برگزاری روز جهانی قدس با تبیین برنامه های روز قدس اعلام کرد: در تمامی شهرستان ها و بخش ها و حتی روستاهای دارای جمعیت سراسر استان راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می شود و مقصد پایانی راهپیمایی ها میعادگاه های نمازجمعه می باشد.

وی گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری یک راهپیمایی با شکوه و با عظمت فراهم شده است. بدون شک راهپیمایی امسال باشکوه تر و پرجمعیت تر از سال های قبل خواهد بود و در این مراسم مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه جناب آقای دکتر مقدم فر سخنرانی خواهند کرد و سپس خطبه های نماز جمعه توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان حضرت آیت ا… جعفری ایراد خواهد شد.

صدفی همچنین از برنامه های جانبی راهپیمایی از جمله برپایی نمایشگاه عکس ، کتاب ، محصولات فرهنگی ، ایستگاه های فرهنگی ، ایستگاه های سلامت ، مسابقه عکاسی با موبایل خبر داد.



ارسال نظر


آخرین خبرها