کد خبر: 69374 | زمان مخابره: 10:29:26 - شنبه 17 تیر 1396 | بدون نظر | |

آغازهمایش انقلاب اسلامی در استان کرمان به روایت اسناد ساواک

همایش انقلاب اسلامی در استان کرمان به روایت اسناد ساواک هم اکنون در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در حال برگزاری است.

به گزارش نشانه نیوز، در این همایش از کتاب مستند و مرجع انقلاب اسلامی در استان کرمان به روایت اسناد ساواک نیز توسط وزیر اطلاعات، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی رونمایی خواهد شد.
این کتاب که حدود ۱۵جلد می باشد و از ۲۰هزار برگ سند احصا ، مطالعه و گزینش شده است از نقش بی بدیل مردم کرمان بخصوص بزرگان سیاسی و فرهنگی این دیار در پیروزی انقلاب اسلامی بر مبنای اسناد موجود و مانده از ساواک بوسیله حوزه پژوهشی اداره کل اطلاعات تدوین و گردآوری گردیده است .
مطالب این کتاب که خود علاوه بر اینکه نشانگر سهم بزرگان دیار کریمان در سرعت بخشیدن به روند پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کنار سایر دیگر شخصیت های بزرگ دیگر نقاط میهن اسلامیمان دارد بیانگر این واقعیت هست که برخلاف برخی دیدگاههای رایج امروزی ،انقلاب اسلامی بسادگی بدست نیامده و نقش روحانیت در این نهضت فراگیر بارز ، اساسی و انکار ناپذیر است .
این اثر نفیس و ارزشمند می تواند به عنوان یک اثر محتوایی قابل استفاده در شبکه های مجازی و اجتماعی ضمن آگاهی بخشی به نسل نوجوان و جوان امروزی که در بحبوحه مبارزات قبل و حتی حین پیروزی انقلاب اسلامی نبوده اند ، در مقابله با پروژه تحریف انقلاب در این فضای مجازی قابلیت استفاده زیادی داشته باشد .
این همایش بزرگ،هم اکنون با حضور جمع کثیری از مسئولان، نخبگان و صاحب نظران در حال برگزاری است.
همایش انقلاب اسلامی در استان کرمان به روایت اسناد ساواک با همت استانداری کرمان، اداره کل اطلاعات استان و ستاد نماز جمعه استان برگزار شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها