کد خبر: 69384 | زمان مخابره: 10:59:37 - جمعه 23 تیر 1396 | بدون نظر | |

وزیر ورزش و جوانان به زودی به کرمان سفر می‌کند/ ایجاد ۱۴۰زمین فوتبال چمن مصنوعی  در مناطق مختلف شهری و روستایی کرمان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  در تشریح دیدار با وزیر ورزش و جوانان از ایجاد ۱۴۰زمین فوتبال چمن مصنوعی با تمامی تجهیزات در مناطق مختلف شهری و روستایی استان کرمان خبر داد.
 
به گزارش نشانه نیوز، دکتر “محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست مشترک صبح امروز با دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به کمک مجلس شورای اسلامی در زمینه افزایش بودجه وزارت ورزش اظهار کرد: همانطور که کمک به مجلس با هماهنگی وزیر انجام شده به همان اندازه نیز مسوولیت وزیر محترم هم نسبت به گذشته سنگین تر شده و انتظار داریم تحولات  مهمی طبق برنامه ششم در  حوزه ورزش اتفاق بیافتد که خوشبختانه این تحولات بزرگ در ورزش کشور شروع شده است.
 نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به وسعت فعالیت‌های ورزشی در استان کرمان خاطر نشان کرد: طبق صحبت های انجام شده با وزیر ورزش و جوانان در این جلسه مقرر شد ظرف امسال و سال آینده پروژه های تامین اعتبار مالی نیمه تمام استان به ویژه طرح هایی که بیش از ۳۰ درصد پیشرفت داشتند به اتمام  برسد.
پورابراهیمی افزود: طبق هماهنگی انجام شده و با دعوتی که از وزیر ورزش و جوانان انجام دادایم طی  دو تا سه هفته آینده دکتر سلطانی‌فر به کرمان سفر خواهد کرد.
  وی افزود: در این سفر وزیر محترم ضمن موافقت با افتتاح مراکز و خانه‌های ورزش در حداقل صد روستا، توسعه ورزش در سطح روستاهای کرمان را شاهد خواهیم بود.
 پورابراهیمی ادامه داد: در این جلسه توافق شد حداقل ۱۴۰ زمین فوتبال چمن مصنوعی  با نورافکن و تمامی تجهیزات در مناطق مختلف شهری و روستایی در استان کرمان ایجاد شود و این زمین‌ها طی یک سال آینده قابل استفاده باشد که این موضوع نیز  به زودی با حضور وزیر ورزش در کرمان پیگیری خواهد شد.
گفتنی است در این جلسه دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک مسوولیت ریاست کمیسیون اقتصادی به دکتر پورابراهیمی، از اقدامات موثر ایشان در راستای پیشبرد اهداف برنامه ششم تقدیر و تشکر کرد.



ارسال نظر


آخرین خبرها