کد خبر: 69413 | زمان مخابره: 8:41:40 - یکشنبه 25 تیر 1396 | بدون نظر | |

ادامه مالچ پاشی از اواخر مهرماه در شرق استان کرمان

استاندار کرمان گفت: به منظور حل مشکل ریزگردهای ریگان و فهرج مالچ پاشی شرق استان کرمان که از دو ماه پیش آغاز شده از اواخر مهرماه ادامه پیدا می کند.

به گزارش نشانه نیوز، علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر شنبه در شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان گفت: ۹۰ درصد بودجه ای که از سوی دولت به شهرستان ها ابلاغ می شود تکلیفی است و دست ما برای تویع اعتبارات در سطح استان کرمان چندان باز نیست.

وی با اشاره به لزوم استفاده مدیران دستگاه های اجرایی از تبصره های بودجه ای افزود: مدیران به همراهی نمایندگان مجلس در استان کرمان برای گرفتن سهمیه استان تلاش کنند و با توجه به محرومیت های استان باید مسئولان کشوری را قانع کنیم که نگاه ویژه ای به استان داشته باشند.

رزم حسینی از اختصاص چهار میلیارد تومان به دو بیمارستان در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: با وجود تلاش های فراوان به منظور کم کردن شکاف بین شمال و جنوب استان کرمان اما همچنان این فاصله وجود دارد و باید تلاش بیشتری شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: به منظور حل مشکل ریزگردهای ریگان و فهرج مالچ پاشی شرق استان کرمان که از دو ماه پیش آغاز شده از اواخر مهر ماه ادامه پیدا می کند.

وی گفت: پرداخت مطالبات پیمانکاران از محل اوراق خزانه به معنی تزریق پول جدید در استان است.

رزم حسینی گفت: مدیران اجرایی باید سرکشی به شهرستان ها و روستاهای استان را در دستور کار قرار دهند.



ارسال نظر


آخرین خبرها