کد خبر: 69429 | زمان مخابره: 9:23:21 - دوشنبه 26 تیر 1396 | بدون نظر | |

جشنواره “قلم وعدالت”در میان اصحاب رسانه استان کرمان برگزار می شود

مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان اعلام کرد: نخستین جشنواره انتخاب مطبوعات برتر در حوزه قضائی استان کرمان با موضوع قلم وعدالت برگزار می شود.

به گزارش نشانه نیوز، محمد بصیریان، مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان، با اعلام این خبر، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد یک رقابت سالم و اصولی در بین اصحاب مطبوعات و توسعه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از رویدادهای حوزه قضایی دانست وافزود: ایجاد زمینه آموزش و بالا بردن آگاهی های حقوقی و قانونی مردم ضرورت دارد.
بصیریان، برگزاری این جشنواره را در راستای قدر دانی و ارج نهادن به تلاش ها و خدمات صاحبان رسانه دراستان دانست و اظهار کرد: برای ارتقاء سطح علمی و حرفه ای اصحاب رسانه تلاش می کنیم.

دبیر اجرائی جشنواره قلم و عدالت با بیان اینکه موضوعات این جشنواره مواردی از قبیل پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی و  برنامه ها و رویدادهای دستگاه های قضایی و هفته قوه قضائیه است؛ گفت: این جشنواره در سه بخش خبر و گزارش خبری،گزارش (تحلیلی-توصیفی)و مصاحبه برگزار می شود.

بصیریان عنوان کرد: به نفرات برتر جشنواره سکه بهار آزادی، لوح سپاس و تندیس جشنواره انتخاب مطبوعات برتردستگاه قضایی (قلم و عدالت) اهداء خواهد شد.
گفتنی است، دادگستری کل استان کرمان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نخستین جشنواره انتخاب مطبوعات برتر در حوزه  قضائی استان کرمان را با عنوان “قلم و عدالت”برگزار می کند و علاقه مندان آثار خود را مربوط به بازه زمانی ۳۰ خرداد ۹۵ تا ۱۵ تیر ۹۶ می توانند حداکثر تا ۳ مرداد ارسال کنند.



ارسال نظر


آخرین خبرها