کد خبر: 69504 | زمان مخابره: 10:55:14 - سه شنبه 3 مرداد 1396 | بدون نظر | |

دکتر پورابراهیمی: تیم اقتصادی کابینه دوازدهم باید منسجم و هماهنگ باشند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تیم اقتصادی کابینه دوازدهم باید منسجم و متحد باشد گفت: مسائل معیشتی و اقتصادی مردم باید مهمترین و اساسی‌ترین برنامه دولت باشد.
نمایش عکس در اندازه واقعی
به گزارش نشانه نیوز، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیم اقتصادی کابینه دوازدهم باید منسجم و متحد باشند، گفت: مسائل معیشتی و اقتصادی مردم باید از مهمترین و اساسی‌ترین برنامه دولت باشد و انتظار مردم از رئیس‌جمهور آن است که وزرای به مجلس معرفی و پیشنهاد شوند که رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم را در راس برنامه های خود قرار دهند.

وی گفت: انتظار مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور محترم این است که وزرای متخصص و کارآمد برای وزارت‌خانه‌های اقتصادی معرفی کرده و کابینه اقتصادی قوی و متخصص را در دولت دوازدهم مستقر کنند چرا که در غیر اینصورت طبیعی است که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از پیش تشدید شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در بررسی صلاحیت وزرا، قطعا به برنامه‌های آنها برای مقابله با رکود توجه جدی خواهد داشت؛ طبیعی است که اگر وزرای ضعیف برای کابینه اقتصادی معرفی شود، مجلس شورای اسلامی در دفاع از حقوق مردم از آنها استقبال نخواهد کرد چرا که شرایط کنونی اقتضا می‌کند وزاری اقتصادی از افراد متخصص و کاآرمد باشند.



ارسال نظر


آخرین خبرها