کد خبر: 69507 | زمان مخابره: 10:57:42 - سه شنبه 3 مرداد 1396 | بدون نظر | |

جشن های ویژه دهه کرامت در کرمان برگزار می شود

شهردار کرمان گفت: به بهانه‌ دهه‌ کرامت برنامه‌های خاص و ویژه‌ای به‌مدت ۱۰ شب در پارک مادر برگزار خواهد شد.

به گزارش نشانه نیوز، علی بابایی  در آیین افتتاح فرهنگ‌سرای قمر بنی‌هاشم گفت: فرهنگ‌سرای قمر بنی‌هاشم با ۷۵۰ مترمربع ساختمان و سه هزار مترمربع محوطه، هدیه‌ کوچکی از سوی شهرداری کرمان به اهالی شهرک بنی‌هاشم است.

بابایی به سایر اقدامات سازمان‌های مختلف شهرداری کرمان از جمله سازمان عمران و شهرداری منطقه یک در شهرک بنی‌هاشم اشاره کرد و گفت: علاوه بر ساخت و تجهیز فرهنگ‌سرای قمر بنی‌هاشم، ۲۲۰ هزار مترمربع زیرسازی، ۹۲ هزار مترمربع آسفالت، دو هزار و ۷۰۰ مترمربع فضای سبز و هدایت آب‌های سطحی ازجمله دیگر اقداماتی است که طی یک‌سال گذشته در شهرک بنی‌هاشم انجام شده است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام گرفته، به‌زودی نخستین پارک محله‌ای در شهرک بنی‌هاشم ساخته می‌شود.

شهردار کرمان به سرمایه‌گذاری برای ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرک بنی‌هاشم اشاره کرد و گفت: برای ارتقای ساخت‌وساز در شهرک بنی‌هاشم، ۱۵۰ واحد مسکونی در این شهرک در حال ساخت است تا وضعیت ساخت‌وساز این منطقه را تغییر دهد.

بابایی با بیان اینکه با ابلاغ طرح تفضیلی در رابطه با شهرک بنی‌هاشم، مشکلات تفکیکی و مالکیتی این شهرک حل شده است، گفت: اهالی شهرک می‌توانند با مراجعه به شهرداری منطقه یک، نسبت به حل مشکلات مالکیتی خود اقدام کنند.

وی افزود: همچنین اهالی این شهرک با پرداخت عوارض شهرداری، با شهرداری مشارکت خواهند کرد تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری ارائه کنیم.

شهردار کرمان برگزاری آیین‌های افتتاح پروژه‌های مختلف را بهانه‌ای برای برپایی جشن‌های محله‌ای دانست و گفت: ارتقای سطح شادابی و نشاط اجتماعی ازجمله برنامه‌های شهرداری در سال ۹۶ است.

بابایی افزود: برنامه‌های کامل و جامعی در قالب طرح جامع فرهنگی شهرداری کرمان دیده شده که در فرهنگ‌سراها ازجمله فرهنگ‌سرای قمر بنی‌هاشم اجرا خواهد شد.

وی به دهه‌ کرامت نیز اشاره کرد و گفت: به بهانه‌ دهه‌ کرامت برنامه‌های خاص و ویژه‌ای به‌مدت ۱۰ شب در پارک مادر برگزار خواهد شد.

شهردار کرمان درباره‌ چگونگی ساخت فرهنگ‌سرای قمر بنی‌هاشم گفت: زمین این فرهنگ‌سرا متعلق به شهرداری کرمان است، ساختمان آن توسط اداره‌کل راه و شهرسازی ساخته شده و به‌وسیله‌ی شهرداری کرمان نیز محوطه‌سازی، حصارکشی و تجهیز شده است.

بابایی اظهار امیدواری کرد: با همکاری دستگاه‌های مربوط، شاهد ایجاد فرهنگ‌سراها و زیرساخت‌های فرهنگی در سایر نقاط حاشیه‌ای شهر کرمان باشیم.

وی به سایر نیازهای شهرک بنی‌هاشم نیز اشاره کرد و گفت: طی مذاکراه با مدیرکل آموزش و پروش استان کرمان، مقرر شد زمین جنب فرهنگ‌سرا که متعلق به شهرداری است، به آموزش و پرورش واگذار شود تا به‌وسیله‌ خیران در این زمین مدرسه ساخته و مشکل نبود فضای آموزشی شهرک حل شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها