کد خبر: 69922 | زمان مخابره: 12:58:24 - پنجشنبه 26 مرداد 1396 | بدون نظر | |

شهدای مدافع حرم ؛ نماد عشق وایثار وبصیرت هستند/ داعش؛ ساخته وپرداخته استکبار جهانی و تفکرات وهابی است

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ثمره مجاهدت شهداء دفع تهدیدات امنیتی جدی از جوامع اسلامی به ویژه از ملت شریف ایران است.

به گزارش نشانه نیوز، یدالله موحد در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم قاسم نظری در رفسنجان اظهار داشت:فی الواقع امروز مدافعان حرم بعنوان مجاهدان فی سبیل الله نماد عشق وایثار وبصیرت هستند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان  خاطرنشان ساخت:مدافعان حرم جان برکف برای نجات مسلمانان از جنایات گروهک های تروریستی که ساخته وپرداخته استکبار جهانی و تفکرات وهابی هستند درمنطقه مشغول مجاهدت هستند وشهادت در راه خدا وقرب به درگاه باری تعالی پاداش این مجاهدت هاست

رئیس شورای قضائی استان کرمان تصریح کرد:سرداران رشیدی که به درجه رفیع شهدات نائل می گردند نظیر شهید حججی و نظری فضای کشور را معطر به بوی خوش شهادت می نمایند.

وی گفت:در همین جا درود وتحیت الهی می فرستیم به ارواح طیبه وتابناک همه ی شهدا به ویژه شهدای عزیز مدافع حرم واز خدای بزرگ می خواهیم که به علو درجات آنان بیفزاید.

ورودی به زندان رفسنجان کاهش یافته است

درقبال فعالیت های فرهنگی وقرآنی به زندانیان تهسیلات ویژه اعطاء خواهد شد

۶۲درصد  زندانیان رفسنجان دارای جرائم مواد مخدر هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر ضرورت اقدامات فرهنگی در سطح زندان ها تاکید کرد وافزود: درقبال فعالیت های فرهنگی وقرآنی به زندانیان تهسیلات ویژه اعطاء خواهد شد

به گزارش نشانه نیوز، یدالله موحد در حاشیه بازدید از زندان شهرستان رفسنجان گفت:در حال حاضر ۸۴۶نفر در حال تحمل کیفر حبس در زندان رفسنجان می باشند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اعلام اینکه  ۹۴درصد  جمعیت زندان این شهرستان مرد و مابقی زن می باشند اظهار داشت:۷۲درصد زندانیان رفسنجان متاهل ودارای چندین فرزند می باشند

وی با بیان اینکه باتوجه به جمعیت شهرستان رفسنجان به ازای هر یکصد هزار نفر ۲۷۲زندانی وجود دارد افزود:۴۰درصد بازگشت مجدد به زندان در رفسنجان وجود دارد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان عنوان کرد:تنها ۵درصد زندانیان رفسنجان دارای تحصیلات بالاتر از دیپلم می باشند و ۳۴درصد زندانیان رفسنجان زیر ۳۲سال سن دارند.

رئیس شورای قضائی استان اعلام کرد:۸۱درصد زندانیان رفسنجان بومی شهرستان و توابع می باشند و ۶۲درصد  زندانیان رفسنجان دارای جرائم مواد مخدر هستند

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته یک هزار و ۴۷۳نفر وارد زندان رفسنجان شده اند عنوان کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۷۲نفر وارد زندان رفسنجان شده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه یک درصد ورودی کاهش داشته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان پس از بازدید ۲ساعته از بندهای مختلف زندان رفسنجان گفت:وضعیت کلی زندان رفسنجان مطلوب است و هدف از حضور مسئولان قضائی در زندان بررسی مسائل ومشکلات زندانیان است.

این مقام ارشد قضائی تاکید کرد:هدف از مجازات حبس و زندان اصلاح وبازپروری شخصیت زندانیان برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه می باشد لذا مددجویان نیز بایستی در طول مدت حبس با برنامه های اصلاحی آموزشی و فرهنگی زندان همکاری نمایند



ارسال نظر


آخرین خبرها