کد خبر: 69944 | زمان مخابره: 21:29:25 - پنجشنبه 26 مرداد 1396 | بدون نظر | |

آزادگان الگوی عملی فرهنگ ایثار و مقاومت هستند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان آزادگان را الگوی عملی فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: این دلاورمردان نقش موثری در مسیر پیشرفت، توسعه و تعالی کشور دارند.

به گزارش نشانه نیوز، حجت الاسلام علی جلالی  به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان اظهار کرد: صبر، پایداری، استقامت و ولایت مداری آزادگان سربلند و با عزت در دوران اسارت مایه سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

وی ادامه داد: تمام توسعه و پیشرفت‌های کنونی ایران در صنایع دفاعی، تولید کیک زرد، اورانیوم غنی شده و صنایع پیشرفته مدیون ایثارگری‌های آزادگان و رشادت‌های آنان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه این مجاهدان با توسل، توجه، توکل و با اعتماد به نصرت الهی توانستند برای حفظ منزلت ایران و ایرانی شکنجه گاه ها را به بهشت معنوی تبدیل کنند، گفت: این آزادگان، امروز تبدیل به سرمایه های عظیم و ارزشمندی شدند که باعث افتخار ملت ایران هستند؛ عظمت کار این عزیزان بیشتر و فراتر از تلاش هایی بود که در جبهه ها حضور داشتند.

وی با تاکید بر لزوم تکریم جایگاه آزادگان، آنان را به‌عنوان الگوی عملی فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: آزادگان سرافراز سند افتخار آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی محسوب می‌شوند.



ارسال نظر


آخرین خبرها