کد خبر: 70649 | زمان مخابره: 21:48:52 - دوشنبه 13 شهریور 1396 | بدون نظر | |

عبادت شب راه رسیدن به خدای عز وجل

آیت الله مجتهدی درباره عبادت شب می گوید: طلبه باید به مفاتیح و قرآن عشق بورزد.بعضی ها اصلا نه مفاتیحی بازمی کنند نه صبح ها بعد از خواندن نماز صبح،،قرآن می خوانند اینگونه افراد به درد طلبگی نمی خورند.

 عبادت شب راه رسیدن به خدای عز وجلبه گزارش نشانه نیوز، امام حسن عسگری (ع  درباره عبادت شب می گویند: همانا رسیدن به خدای عز و جل ،سفری است که جز با عبادت شبانه،به دست نمی آید.

آیت الله مجتهدی در شرح این حدیث می گویند:طلبه باید به مفاتیح و قرآن عشق بورزد.بعضی ها اصلا نه مفاتیحی بازمی کنند نه صبح ها بعد از خواندن نماز صبح،قرآن می خوانند اینگونه افراد به درد طلبگی نمی خورند.طلبه باید یک رگ مقدسی داشته باشد.طلبه ای که پدرش او را برای نماز صبح بیدارکند به درد طلبگی نمی خورد.باید طلبه زودتر از پدر و مادرش برای خواندن نماز صبح بیدار شود.

ایشان ادامه می دهند: یک وقت پدری می گفت: من از پسرم خجالت می کشم.پسرم بلند می شود،نماز شب می خواند،اما من نمی خوانم.خیلی از این حرف خوشم آمد.برای یک طلبه در اینجا می خواستند هم حجره ای انتخاب کنند.او هم گفت: طلبه ای که می خواهد هم حجره من بشود باید نماز شب بخواند اگر نماز شب خوان هست به من بدهید.



ارسال نظر


آخرین خبرها