کد خبر: 7103 | زمان مخابره: 14:34:59 - چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 | بدون نظر | |

۸هزار زائر از استان کرمان به زیارت مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی می روند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: هم زمان با ایام بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره)؛ ۸ هزار عاشق دلسوخته از استان کرمان به زیارت حرم مطهر ایشان می روند.

به گزارش نشانه نیوز،نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و پنجاهمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد روز چهارشنبه در محل دفتر امام جمعه کرمان برگزار شد.
در این نشست که نمایندگان دستگاه های اجرایی استان کرمان حضور داشتند؛ مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان؛ گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی از جمله سالگرد رحلت امام را ترویج ارزش ها؛ خوبی ها؛ معرفت و بصیرت افزایی؛ فرهنگ اهل بیت(ع) و تعظیم شعائر اسلامی دانست.
وی افزود: بهره گیری صحیح از این مناسبت ها می تواند موجب ترویج احکام نورانی اسلام و شیعه باشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان؛ خاطر نشان کرد: متاسفانه در خصوص واقعه ۱۵ خرداد آن گونه که باید روشنگری نشده است و این حادثه ی عظیم مورد غفلت واقع شده است.
وی همچنین با اشاره به سالروز انتخاب آیت الله سید علی خامنه ای به عنوان ولی فقیه و رهبر جامعه اسلامی؛ تصریح نمود: امروز این خیمه ی عظیم ولایت مورد هجوم دشمنان قرار گرفته و ما وظیفه داریم در جهت تبیین این جایگاه رفیع اقدام نمائیم.
صدفی از حضور ۸ هزار زائر دلسوخته کرمان در مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی در ۱۴ خرداد جاری خبر داد و گفت:این زائرین به همت سپاه ثارالله کرمان و با همکاری استانداری اعزام خواهند شد.
وی ادامه داد: برای گرامیداشت آئین های ۱۴ و ۱۵ خرداد نیز ۱۵ کمیته تشکیل شده و ۵۰۰ برنامه در سطح استان پیش بینی شده است.
لازم به ذکر است مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی در ۱۴ خرداد ماه جاری ساعت نه و نیم صبح در محل حسینیه ثارالله و آئین گرامیداشت ۱۵ خرداد ساعت نه و نیم صبح در مسجد امام کرمان برگزار می شود.

هجرت نیوز

انتهای پیام



ارسال نظر


آخرین خبرها