کد خبر: 71063 | زمان مخابره: 10:25:58 - سه شنبه 28 شهریور 1396 | بدون نظر | |

جوان ترین شرکت کننده ابرماراتن بیابان لوت

وحید زید آبادی، جوان ورزشکار ۲۴ ساله شهدادی به عنوان جوان ترین دونده ابرماراتن راه ابریشم ایران به اتفاق ۵۰ دونده خارجی و ایرانی در این رویداد بزرگ بین المللی توان خود را محک زد.

به گزارش نشانه نیوز، این جوان ۲۴ ساله که بدون تجهیزات ورزشی و تنها با یک جفت کفش معمولی و یک لباس ورزشی ساده از کاروانسرای شفیع آباد به همراه رکورد داران دو ماراتن استارت زد، دارای مدرک لیسانس مکانیک از دانشگاه شهید باهنر کرمان و در حال حاضر دانشجوی مقطع کارشناسی دانشکده حقوق و قضا در دانشگاه آزاد رفسنجان است.

وی توانست بدون وقفه و با انرژی بالا ۱۰ کیلومتر اول این رویداد ورزشی را به صورت نمادین بدود و نام شهداد را یک بار دیگر بر سر زبان ها جاری سازد.

وحید زیدآبادی درباره حضورش در این مسابقه گفت: به عنوان فرزند نخل و کلوت (شهداد) خوشحالم از اینکه این رویداد مهم برای دومین سال پیاپی در شهداد و لوت برگزار می شود و از این بابت به خودم می بالم و از آژانس لوت هم به عنوان مجری برنامه تشکر می کنم.

فرزند شهداد که از فعالان و دوستداران حوزه گردشگری و مدیر برنامه ریزی و هماهنگی اقامتگاه بوم گردی کاشکلو در شهداد است و دوره های مختلف تورلیدری، هتلداری و گردشگری را در کرمان و تهران با موفقیت پشت سر گذاشته، افزود: وقتی مطلع شدم از همه کشورهای دنیا به شهداد می آیند و قرار است در بیابان لوتو کلوت های زیبایش بدوند با خودم گفتم شهداد هم باید یک نماینده در این رویداد داشته باشد و تصمیم گرفتم در این مسابقه بزرگ شرکت کنم.

وی تصریح کرد: من بدون هیچ گونه تمرین حرفه ای و به صورت نمادین ۱۰ کیلومتر اول مسابقه را حتی جلوتر از برخی شرکت کنندگان دویدم و هدفم از شرکت در ابرماراتن این بود که خودباوری را در بچه های شهداد تقویت کنم و با ایجاد انگیزه شاهد حضور آنها را در اینگونه رویدادهای مهم ورزشی باشیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها