کد خبر: 71087 | زمان مخابره: 22:31:48 - سه شنبه 28 شهریور 1396 | بدون نظر | |

آخرین جزئیات مرگ مادر ۱۹ ساله رفسنجانی/بررسی ها ادامه دارد

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان درباره آخرین نتایج علت مرگ مادر ۱۹ ساله رفسنجانی پس از زایمان گفت:نتیجه کارشناسی در کرمان آماده شده و یک ماه آینده نتیجه اتوپسی علت را مشخص خواهد کرد.

به گزارش نشانه نیوز، علی اسماعیلی‌ندیمی  اظهار کرد: سال تحصیلی جدید ۵۰۰ دانشجوی جدیدالورود در رشته‌های مختلف پزشکی، پیراپزشکی، مامایی، دندانپزشکی و … مشغول به تحصیل خواهند شد و با این تعداد مجموع دانشجوان علوم‌پزشکی رفسنجان به دو هزار نفر می‌رسد.

وی با بیان اینکه امسال تعداد قابل توجهی دانشجوی ارشد به جمع دانشجویان افزوده می‌شود، یادآور شد: با برنامه ریزی مناسب و در روزهای مختلف برای دانشجویان دختر و پسر ثبت نام انجام می شود و امیدواریم سالی پر از موفقیت تحصیلی برای دانشجویان علوم پزشکی رفسنجان در پیش رو باشد.

وی با خوشامدگویی به دانشجویان جدیدالورود، گفت: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیش از۳۰ سال قدمت داشته و اساتید با تجربه زیادی در دانشگاه وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان یادگیری زبان انگلیسی را برای دانشجویان مورد تأکید قرار داد و افزود: انجام کار تحقیقاتی اهمیت زیادی دارد که باید در کنار دیگر دروس به آن پرداخته شود.

اسماعیلی‌ندیمی ابراز داشت: پزشکی بر خلاف سایر رشته‌ها اگر کار قابل قبولی در آن صورت گیرد در تمام دنیا نمود می‌کند و بسیاری از دانشجویان ما در نقاط مختلف کشور و دنیا به عنوان مدیرانی خوب مشغول فعالیت هستند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان در ادامه درباره آخرین نتایج علت مرگ مادر ۱۹ ساله رفسنجانی پس از زایمان، توضیح داد: نتیجه کارشناسی در کرمان آماده شده و تا بیش از یک ماه آینده نتیجه اتوپسی علت این مرگ را مشخص خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان در توضیح اتوپسی اظهار کرد: اتوپسی نمونه برداری از اندام هایی چون قلب، مغز، ریه و کلیه است که پس از مرگ مشکوک بیماران توسط پزشکی قانونی صورت می گیرد.

اسماعیلی ندیمی اضافه کرد: معمولا بخش عمده‌ای از این کار در کرمان و ممکن است، بخش‌هایی در جاهای دیگر انجام شود نتیجه اتوپسی که مشخص شود با اطلاعاتی که ما جمع آوری کردیم می توانیم در این مورد به طور قاطع اظهارنظر کنیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها