کد خبر: 71096 | زمان مخابره: 22:40:59 - سه شنبه 28 شهریور 1396 | بدون نظر | |

۴ نفر در سیرجان قربانی استخرهای آب غیرورزشی شدند

مسؤول اورژانس ۱۱۵ شهرستان سیرجان گفت: طی ۱۰ روز گذشته چهار نفر در سیرجان قربانی بی‌احتیاطی ورود به استخرهای آب غیرورزشی شده‌اند.

به گزارش نشانه نیوز، نبی‌الله حیدرپور با اشاره به فوت دو مرد ۴۵ و ۴۷ ساله در استخر یک موتور پمپ کشاورزی در مزارع پسته اطراف زیدآباد اظهار داشت: این افراد برای پاک کردن و زدودن گل و لای استخر آبریز رفته بودند که گرفتار شدند.

وی افزود: از شواهد اینگونه برآورد می‌شود که یکی از متوفیان برای پاک کردن لوله انتقال آب و گل و لای ناشی از خروج آب که به علت افت آب سفره‌های زیرزمینی حاصل می‌شود، وارد استخر شده و نفر دوم برای نجات وی داخل آب شده که او هم در گل و لای گرفتار می‌شود و هر دو فوت می‌کنند.

حیدرپور گفت: بی‌احتیاطی‌ها موجب شده طی ۱۰ روز گذشته در دو حادثه نیز دو کودک سه و چهار ساله جان خود را در استخر‌های خانه باغ از دست بدهند.

مسؤول اورژانس ۱۱۵ سیرجان با اشاره به اینکه طی ۱۰ روز گذشته چهار نفر قربانی بی‌احتیاطی ورود به استخرهاِی آب غیرورزشی در سیرجان شده‌اند از شهروندان خواست هنگام تفریح یا توقف کنار استخرهای آب مزارع یا خانگی مراقب خود و فرزندانشان باشند و هرگز وارد استخرها، حوضچه‌ها یا چاله‌های آب نشوند.



ارسال نظر


آخرین خبرها