کد خبر: 71099 | زمان مخابره: 22:43:19 - سه شنبه 28 شهریور 1396 | بدون نظر | |

ساختار سنتی کشور، جوابگوی توسعه اقتصادی نیست

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که ساختار سنتی توسعه نمی تواند جوابگوی توسعه اقتصادی کشور باشد، اظهار کرد: تفویض اختیارات اولین گامی است که با همکاری استاندار کرمان در جهت توسعه استان برداشته ایم.
نمایش عکس در اندازه واقعی

به گزارش نشانه نیوز، دکتر “محمدرضا پورابراهیمی” در نشست صمیمی استاندار کرمان با نخبگان و فرهیختگان شهرستان سیرجان، با بیان اینکه سرمایه های کشورها، منابع طبیعی آنها می باشد بیان کرد: امروزه کشوری می تواند توسعه یابد که در کنار استفاده از مزیت های نسبی از مزیت نیروی انسانی خود نیز به خوبی استفاده کند و بتواند اقتصادی مبتنی بر دانش ایجاد کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که در گذشته توان علمی نداشتیم و پزشکان استان کرمان هندی ها و پاکستانی ها بودند، اظهار کرد: خوشبختانه امروز ایران جز، رتبه های برتر علمی منطقه است و کشور به دستاوردهای نظامی خوبی دست یافته است به طوری که نیروهای سپاه توانستند در چند سال گذشته هواپیمای فوق سری آمریکایی را به زمین بنشانند و به روش مهندسی معکوس، توانسته اند حتی با افزایش آپشن های این پهباد، مدرن تز از نمونه آمریکایی آن را بسازند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: مشکل امروز کشور در حوزه اقتصادی است و اقداماتی در راستای اصلاح این ساختار آغاز کرده ایم اما این اقدامات کافی نیست.

وی با بیان این مطلب که ساختار سنتی توسعه نمی تواند جوابگوی توسعه اقتصادی کشور باشد، اظهار کرد: تفویض اختیارات اولین گامی است که با همکاری استاندار کرمان در جهت توسعه استان برداشته ایم

پورابراهیمی با اعلام این خبر که ظرف سه سال آینده بیکاری در شهرستان راور ریشه کن خواهد شد، اعلام کرد: امروز استان کرمان پرچمدار پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی ضمن تشکر از حسن پور نماینده مردم سیرجان در خانه ملت، عنوان کرد: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در جهت رفع مشکلات مردم بسیار تلاش می کنند، همچنین از استاندار کرمان خواستیم که در استان بمانند تا طرح های که در استان کلید زده اند را به اتمام برسانند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به وضعیت پرداخت یارانه در کشور بیان کرد: ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل حذف سه دهکی که یارانه اخذ می کنند، ایجاد خواهد شد که می توانیم از این منابع در جهت ایجادزیرساختها استفاده کنیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها