کد خبر: 71105 | زمان مخابره: 16:59:16 - چهارشنبه 29 شهریور 1396 | بدون نظر | |

افزایش راندمان کار و بهره‌وری از نیروی انسانی و امکانات، تفاوت بخش خصوصی و دولتی است

علی بابایی از مجتمع فولاد بوتیا کرمان و پروژه‌های صنعتی و معدنی این مجتمع بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این پروژه قرار گرفت.

به گزارش نشانه نیوز، سرپرست فرمانداری کرمان در این بازدید با اشاره به اینکه از زمان آغاز عملیات اجرایی این پروژه زمان زیادی نمی‌گذرد اما فعالیت‌های عمرانی پروژه پیشرفت خوبی داشته است اظهار داشت: تفاوت بخش خصوصی و دولت در فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی بسیار متفاوت است.

وی با بیان اینکه افزایش راندمان کار و بهره‌وری از نیروی انسانی و امکانات موجود اولویت بخش خصوصی است خاطرنشان کرد: در راستای توسعه اقتصادی منطقه و شهرستان کرمان آماده هرگونه همکاری برای پیشرفت بیشتر پروژه برای رونق اقتصادی استان هستیم.

بابایی خواستار اجرای مسئولیت اجتماعی شرکت‌های بزرگ اقتصادی منطقه از جمله شرکت فولاد بوتیای ایرانیان شد و افزود: امیدواریم با یک تعامل دو سویه نزدیک از طریق این شرکت و بخش دولتی باعث توسعه رونق اقتصادی شویم.

وی با اشاره به فعالیت و عملکرد بسیار خوب معین‌های اقتصادی شهرستان کرمان در بخش‌های شهداد، راین و ماهان این شهرستان گفت: بحث قرارگرفتن شرکت فولاد بوتیای ایرانیان را به عنوان معین اقتصادی بخش چترود کرمان پیگیری می‌کنیم.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها