کد خبر: 71114 | زمان مخابره: 17:08:26 - چهارشنبه 29 شهریور 1396 | بدون نظر | |

محرومیت زدایی از مناطق محروم/ محرومان باید توانمند شوند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از فعالیت های سپاه برای محرومیت زدایی از مناطق محروم در استان کرمان خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، غلامعلی ابوحمزه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس  استان کرمان بیش از شش هزار و ۳۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های سپاه مسائل اقتصادی است بیان داشت: حدود ۹ سال است که  مقام معظم رهبری به صورت مستقیم و غیرمستقیم نامگذاری سال ها را پیرامون مسائل اقتصادی به جهت اهمیت و ضرورت، اختصاص داده اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به  فعالیت های سپاه در استان ابراز داشت: بخشی از این فعالیت ها توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در شهر کرمان انجام می شود و بخش دیگر در حوزه کشاورزی منظقه جازموریان صورت می گیرد.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه باید قشرهای محروم را توانمند کنیم تصریح کرد: ساخت ۵۰ واحد مسکونی را در منطقه جازموریان در دست اقدام داریم.

وی با اشاره به دستور رهبری در خصوص تشکیل بسیج سازندگی ابراز کرد: بر اساس دستور رهبری از سال ۷۹  سپاه و بسیج مباحث محرومیت زدایی، اشتغال و اردوهای جهادی را در دستور کارخود قرار داد.

سردار ابوحمزه اذعان داشت: بنا به خواسته رهبر معظم در خصوص آبادانی در سه دهستان ریگان، شهداد و عنبرآباد که حدود ۸۰ روستا را شامل می شود، در پیشرفت و آبادانی فعالیت می کنیم.

فرمانده سپاه ثاراالله استان کرمان گفت: در مناطق محروم ساخت خانه علم، غسلخانه و خانه بهداشت و شناسایی مناطقی که در مسائل اجتماعی فرهنگی دچار آسیب هستند در راستا محرومیت زدایی فعالیت می کنیم.

وی در خصوص اردوهای جهادی تصریح کرد: اردوی جهادی با حضور حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان رشته پزشکی در زمینه درمان افراد بی بضاعت به صورت رایگان  ۱۰ تا ۱۵ روز در رودبار جنوب در حال برگزاری است.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه توانمندسازی مردم در خصوص حل مشکلات معیشتی خود مدنظر ماست افزود: مجموعه تلاش های ما و استانداری اگر براساس کار و تلاش و با استفاده از ظرفیت های عظیم استان پیش برویم، شدنی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت:در نشستی که با استاندار کرمان داشتیم، قرار شد با استفاده از ظرفیت های سپاه و دستگاه های اجرایی پروژه های اقتصاد مقاومتی را مرحله به مرحله پیش برویم.



ارسال نظر


آخرین خبرها