کد خبر: 71198 | زمان مخابره: 18:05:36 - یکشنبه 2 مهر 1396 | بدون نظر | |

برخورد مینی‌بوس سرویس مدرسه با تریلر در کرمان

مدیر بیمارستان باهنر کرمان گفت: حال عمومی دانش‌آموزان خوب است.

مدیر بیمارستان باهنر کرمان گفت: حال عمومی دانش‌آموزان حادثه ظهر امروز در کرمان خوب است و تنها دو نفر نیاز به درمان در بیمارستان داشتند.

به گزارش نشانه نیوز، ظهر امروز مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان کرمانی با یک دستگاه تریلر در خیابان میرزا آقا خان کرمان برخورد کرده که پس از این حادثه دانش‌آموزان به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شدند.

پیمان کارنما مدیر بیمارستان باهنر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه دانش‌آموزان مصدوم ظهر امروز به این بیمارستان منتقل شدند، اظهار داشت: حال عمومی دانش‌آموزان خوب است و تنها دو نفر به علت تروما در بیمارستان بستری شدند.

امید سلاجقه مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در ارتباط با تصادف مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در شهر کرمان اظهار داشت: این مینی‌بوس در حقیقت سرویس مدرسه دانش‌آموزان یکی از مدارس ناحیه یک کرمان بوده که با یک تریلی در سطح شهر برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این تصادف مشکل جدی برای دانش‌آموزان رخ نداده است، گفت: ۱۶ نفر از دانش‌آموزان این مینی‌بوس به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: چهار نفر از دانش‌آموزان نیز برای بررسی بیشتر به بیمارستان شهید باهنر انتقال یافتند که مشکل جدی ندارند.



ارسال نظر


آخرین خبرها