کد خبر: 71294 | زمان مخابره: 16:20:04 - پنجشنبه 6 مهر 1396 | بدون نظر | |

جاسازی مواد مخدر در سیلندر گاز علت انفجار خودرو در رفسنجان اعلام شد

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان در استان کرمان گفت: علت انفجار خودرو پژو ۴۰۵ در محل پمپ گاز کشکوئیه از توابع رفسنجان که ۳۰ شهریور ماه رخ داد، جاسازی ۱۰ کیلوگرم تریاک در مخزن سیلندر گاز خودرو بود.

به گزارش نشانه نیوز، سرهنگ رضا خلیلی نژاد افزود: در این حادثه، خودرو بعد از سوختگیری در پمپ گاز کشکوئیه منفجر و ترکش های آن به خودروهای کناری اصابت کرد و محمدحسین بخشی چهار ساله اهل روستای احمدآباد دئفه رفسنجان جان باخت.
وی با اشاره به اینکه پنج نفر دیگر نیز در این حادثه مصدوم شدند گفت: این افراد بلافصله بعد از حضور نیروهای اورژانس به بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان منتقل شدند.
خلیلی نژاد ادامه داد: راننده خودرو منفجر شده توسط نیروی انتظامی برای پاره ای توضیحات به کلانتری اعزام شد و مأموران نیز محل حادثه را برای بررسی علت انفجار جستجو کردند.
وی تصریح کرد: در بررسی های زمان وقوع حادثه تصور بر این بود که خودرو مشکل فنی داشته در حالی که با تیزبینی نیروهای پلیس آگاهی حقیقت موضوع روشن شد.
وی افزود: در بازرسی دقیق خودرو و محل حادثه مقادیری مواد مخدر کشف و متهم با قرار مناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شد.
خلیلی نژاد اظهار کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و درپی کار تخصصی پلیس آگاهی، راننده خودرو لب به اعتراف گشود و گفت که ۱۰ کیلوگرم موادمخدر را از شرق کشور خریداری و با برش زدن سیلندر گاز خودرو آن را داخل سیلندر جاسازی کرده است.
وی تصریح کرد: متهم اقرار کرد سپس ضمن جوش دادن و رنگ آمیزی سیلندر قصد انتقال مواد را به شمال کشور داشته است.
وی گفت: سوختگیری باعث فشار بالای گاز و منجر به انفجار سیلندر شد.
۳۰ شهریور سال جاری انفجار مخزن گاز خودرو پژو ۴۰۵ در پمپ گاز بخش کشکوییه رفسنجان منجر به مرگ یک کودک چهار ساله و زخمی شدن پنج نفر دیگر شد.
رفسنجان با ۳۱۱ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها