کد خبر: 71297 | زمان مخابره: 16:22:47 - پنجشنبه 6 مهر 1396 | بدون نظر | |

استکبار رویای کدخدایی جهان را دارد/ دفاع مقدس افسانه شکست‌ناپذیری استکبار را بر هم زد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش گفت: استکبار این را در سر می‌پروراند که کدخدای جهان باشد و جمهوری اسلامی و ملت شهید پرور ایران در هشت سال جنگ تحمیلی افسانه عظیم آمریکا را درهم شکستند.

به گزارش نشانه نیوز، مرکز آموزش ۰۵ کرمان، امیر نادر علیدوست صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های ارتش مستقر در استان کرمان به میزبانی مرکز آموزش ۰۵ کرمان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس نقطه مهم تاریخ شگفت‌انگیز انقلاب و پرفرازترین فراز جمهوری اسلامی و حماسه‌ای بود که شکست‌پذیری استکبار را رقم زد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش بیان داشت: استکبار این را در سر می‌پروراند که کدخدای جهان باشد و جمهوری اسلامی و ملت شهید پرور ایران در این هشت سال جنگ تحمیلی افسانه عظیم آمریکا را در هم شکستند.

علیدوست با بیان اینکه درس‌های دفاع مقدس سرلوحه همه درس‌های ما است و ما باید در مدرسه‌ها به فرزندانمان بیاموزیم به فرمایش فرماندهی کل قوا اشاره کرد و افزود: این جنگ گنج است و ما باید بتوانیم از این گنج از این معدن استخراج بهینه‌ای داشته باشیم.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از سربازان نمونه به مناسبت روز سرباز و همچنین جمعی از بازنشستگان و جانبازان تقدیر به‌عمل آمد.



ارسال نظر


آخرین خبرها