کد خبر: 71322 | زمان مخابره: 16:23:25 - دوشنبه 10 مهر 1396 | بدون نظر | |

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال مواد مخدر درکرمان

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۱۹ کیلوگرم شیشه و هروئین

فرمانده انتظامی شهرستان “نرماشیر” از کشف۱۹کیلوگرم شیشه وهروئین درعملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، سرهنگ “حسین یوسف آبادی” اظهار داشت: در راستای  تامین نظم و امنیت مراسمات عزاداری ابا عبدالله حسین (ع) و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ضمن استقرار در ایستگاه بازرسی موقت محور نرماشیر -بم به یک خودرو پژو که به مرکز کشور در حال حرکت بود مشکوک و جهت بازرسی به پارکینگ منتقل کردند.

“یوسف آبادی”بیان داشت: در بازرسی فنی و تخصصی از خودرو ۱۴ کیلو و۳۰۰ گرم هروئین و پنج کیلو و۲۵گرم شیشه که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف شد.

“یوسف آبادی” بیان داشت: دراین عملیات دو قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در خاتمه ضمن اشاره به عزم راسخ پلیس این شهرستان در راستای مبارزه بی امان و گسترده با سوداگران مرگ از شهروندان خواست:درصورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش وحمل مواد مخدر سریعأ مراتب را به سامانه فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام، تا حافظان عرصه نظم و امنیت را در کاهش آسیب های اجتماعی مرتبط با مواد مخدر یاری کنند.

ناکامی قاچاقچیان درانتقال ۳۵۲ کیلوگرم مواد مخدر درکرمان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۵۲ کیلو گرم مواد مخدر ودستگیری دو قاچاقچی در درگیری با سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، سرهنگ” ناصرفرشید”، در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با باند های بزرگ مواد مخدر و ضربات متعدد بر سوداگران مرگ،تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شهرستان قلعه گنج و استان سمنان، اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدراز استان های جنوبی به نقاط دیگر را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از رصد اطلاعاتی ازمحل تردد اعضای این باند مسلح و بزرگ در منطقه”چهل منی”واقع در محور قلعه گنج به کهنوج، دو دستگاه خودرو پژو که در حال انتقال مواد مخدر بودند،وارد ایست و بازرسی می شوند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: قاچاقچیان بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرارمی کنند که ماموران در یک اقدام ضربتی و تعقیب و مراقبت در نهایت موفق شدند قاچاقچیان را دستگیر کنند.

وی اظهار داشت:در این عملیات علاوه بر کشف مقادیری فشنگ جنگی، دو قاچاقچی دستگیر و۳۵۲کیلوو۵۶۰گرم تریاک کشف ودو دستگاه خودرو پژو نیز توقیف شد.

سرهنگ فرشید ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب پلیس استان سمنان وقلعه گنج از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر با تماس با مرکز ۱۱۰، پلیس را در شناسایی و دستگیری مجرمان یاری کنند.



ارسال نظر


آخرین خبرها