کد خبر: 71344 | زمان مخابره: 16:55:30 - دوشنبه 10 مهر 1396 | بدون نظر | |

شهید حججی یکی از افتخارات نظام اسلامی است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهید حججی یکی از افتخارات نظام اسلامی است و امروز همه جوانان ایران اسلامی آماده هستند برای بقای حکومت شیعه و دفاع از حریم ولایت جانفشانی کنند.

نمایش عکس در اندازه واقعی

به گزارش نشانه نیوز، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در محل تکیه زینبیه در جمع عزاداران هیئت تشنگان فرات کرمان با اشاره به جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: آنچه که امروز باعث اقتدار نظام در عرصه های مختلف شده است حاصل رویکرد فعالیت های بسیج در هشت سال دفاع مقدس است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مسیر حکومت اسلامی ایران مشخص است و هر چقدر تلاش می‌کنند تا در برابر اراده ملت ایران بایستند، نتوانستند افزود: حرکت در مسیر ولایت حرکت در مسیر شهدا است.
پورابراهیمی با بیان اینکه افتخار ما این است که پرچم ولایت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در این کشور برافراشته است گفت: سال‌ها تلاش کردند که این محبت، ارادت وعشق به اهل‌بیت(ع) را از ما بگیرند اما نتوانستند.
وی افزود: امروز افتخار نظام اسلامی در دنیا، عزت و افتخاری است که توسط مردم با تاسی به مکتب امام حسین(ع) ایجاد شده است. رمز موفقیت مردم ما در انقلاب، در کلام امام خمینی(ره) است که فرمودند «انقلاب ما برگرفته از مکتب عاشوراست».
پورابراهیمی تصریح کرد: همانطور که خداوند عزتی ابدی برای امام حسین(ع) به واسطه ویژگی قیام ایشان، قرار داد، تاریخ انقلاب ماندگار شد و دلیل ماندگاری، تاسی به مکتب سیدالشهدا(ع) بود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم مختلف عزاداری سالار شهیدان بیان کرد: خوشحالیم که این مجالس با حضور پرشور جوانان برگزار می شود و باید قدر این محبت را دانسته و به آن ارج بنهیم.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه ولایت بزرگترین افتخار مردم ایران است و هر آنچه داریم نتیجه وحدت و پیروی از ولی‌فقیه در کشور است اظهار‌‌ داشت: شهید حججی یکی از افتخارات نظام اسلامی است و امروز همه جوانان ایران اسلامی آماده هستند برای بقای حکومت شیعه و دفاع از حریم ولایت جانفشانی کنند.

عشق به امام حسین (ع) عشق به همه خوبی‌هاست/ جمهوری اسلامی ایران پرچم اقتدار و عزت خود را در بین تمام کشورهای منطقه و دنیا برافراشته است
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عشق و اردات به تمامی اهل‌بیت و امامان جاودانه و خاموش نشدنی است گفت: اما ارادت به امام حسین(ع) در اوج و در قله این ابراز ارادت قرار دارد.
نمایش عکس در اندازه واقعی
به گزارش نشانه نیوز، محمدرضا پورابراهیمی در مسجد الزهرا(س) در جمع عزاداران خوزستانی مقیم کرمان اظهار داشت: هر مصیبتی هر قدر سنگین که به انسان وارد شود پس از مدتی این داغ در آدمی سرد شده و این از حکمت‌های خداوند است.
وی با اشاره به اینکه در ماجرای شهادت اباعبدالله(ع) در سال ۶۱ هجری افزود: در جاودانگی عزای سیدالشهدا(ع) سر الهی نهفته است که با وجود گذشت سال‌ها و قرن‌ها از این مصیبت همچنان در دل عاشقان این خاندان این داغ و این عزا تازه است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عشق و اردات به تمامی اهل‌بیت و امامان ما به این گونه است خاطر نشان کرد: اما ارادت به امام حسین(ع) در اوج و در قله این ابراز ارادت قرار دارد.
وی با بیان اینکه امام حسین(ع) هر چه که داشت برای رضای خداوند داد و این مصیبت در طول تاریخ و حتی در بین معصومین برای هیچ کس واقع نشد تصریح کرد: اباعبدالله(ع) از همه چیز خود برای رضای خداوند گذشت و این عزت، عظمت ابدی و جاودانگی را خداوند به امام حسین(ع) داد.
پورابراهیمی با بیان اینکه افتخار ما این است که پرچم ولایت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در این کشور برافراشته است گفت: سال‌ها تلاش کردند که این محبت، ارادت وعشق به اهل‌بیت(ع) را از ما بگیرند.
وی با بیان اینکه سال‌ها برگزاری مجالس اهل‌بیت(ع) ممنوع بود اظهارداشت: برنامه‌ریزی شده بود که ما را از اهل‌بیت(ع) جدا کنند اما نتوانستند که یکی از دلایل عدم موفقیت آن اداره الهی بود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تمام کسانی که ما را با مکتب و محبت اهل‌بیت(ع) پرورش دادند گفت: برگزاری مراسم عزای اباعبدالله(ع) را در این روزگار مدیون جانفشانی شهدا و امام خمینی(ره) هستیم.
وی با اشاره به زحمات جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های همه دلسوزان این سرزمین گفت: امروز ایران اسلامی توانسته پرچم اقتدار و عزت خود را در بین تمام کشورهای منطقه و دنیا برافراشته نگهدارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها