کد خبر: 71377 | زمان مخابره: 10:32:42 - سه شنبه 11 مهر 1396 | بدون نظر | |

ارسال ۸۸ مقاله به دبیرخانه همایش ملی سبک زندگی فرهنگ رضوی درجنوب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: ۸۸ مقاله به دبیرخانه همایش ملی علمی پژوهشی خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی جنوب کرمان برای داوری ارسال شد.

 

به گزارش نشانه نیوز، حسین اسحاقی ضمن تسلیت ایام محرم افزود: در پی درخواست متقاضیان شرکت در این همایش مهلت ارسال چکیده مقالات تمدید شد و در پایان مهلت تمدید شده در تاریخ ۱۵ مرداد ماه سال جاری ۸۸ اثر به دبیرخانه این همایش ملی ارسال شد.
وی ادامه داد: هیات داوران مقالات ارسال شده را بررسی می کنند و در نیمه دوم مهرماه سال جاری مقالات برتر انتخاب می شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: همایش ملی علمی پژوهشی خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی جنوب کرمان سوم آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این همایش با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی ، گسترش فعالیتهای پژوهشی مرتبط با سیره امام رضا (ع) ، گرامی داشت تولید کنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار پژوهشی در زمینه سیره شخصیت و معارف امام رضا (ع)،کمک به انتشار گسترده تر این آثار و تحکیم بنیان خانواده با الهام از سبک زندگی رضوی برگزار خواهد شد.
اسحاقی خاطرنشان کرد: محور های این همایش شامل تکریم سالمندان در خانواده بر اساس آموزه های رضوی ، مبارزه با تجمل گرایی در خانواده بر اساس آموزه های رضوی ، نقش مصرف و درآمد در پایداری خانواده بر اساس آموزهای رضوی و خانواده و سرمایه اجتماعی در فرهنگ رضوی است.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان، رودبارجنوب و فاریاب را پوشش می دهد.



ارسال نظر


آخرین خبرها