کد خبر: 71414 | زمان مخابره: 7:21:54 - دوشنبه 17 مهر 1396 | بدون نظر | |

انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده تفکر عاشوراست

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده تفکر عاشوراست از این رو دشمن به دنبال از بین بردن این فرهنگ مذهبی می باشد.

 

به گزارش نشانه نیوز، سردارمحمد مطهری  در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان جیرفت افزود: عاشورا عامل مهمی جهت احیای دین اسلام است اما دشمنان همچنان به دنبال کم رنگ کردن این فرهنگ در جامعه هستند.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به دنبال پیاده کردن فرهنگ حسینی و ارائه آن به جامعه جهانی است از این رو باید در این مسیر تلاش جهادی کنیم.
سردار مطهری تصریح کرد: دشمن برنامه های خود را از تهدید سخت به سوی تهدید نرم تغییر داده است ولی به لطف خدا و با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مردم توانسته ایم در مقابل همه تهدیدات با اقتدار ایستادگی کرده ایم.
وی با بیان اینکه شیعه در تمامی میدان‌های جنگ ایستادگی کرده و هیچ وقت جنگ را ترک نکرده است، خاطرنشان کرد: در جنگ ایران و عراق بدون هیچ آمادگی توانستیم در این نبرد نابرابر سربلند بیرون بیاییم.
امام جمعه جیرفت هم در این آیین گفت: تداوم مسیر انقلاب اسلامی در گرو تقویت روحیه انقلابی است.
حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر افزود: تمام ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی در گرو مجاهدت‌های سپاه می باشد.
وی با بیان اینکه سپاه در همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است، تصریح کرد: هر جایی که پیروزی حاکم شد در گرو روحیات انقلابی نیروهای سپاه بوده است.
امام جمعه جیرفت با بیان اینکه باید در مسیر پاسداشت ارزش های انقلابی تا آخر ثابت قدم بمانیم و از تفکر خود نسبت به دین باز نگردیم بیان کرد: امروزه ادامه مسیر انقلاب اسلامی در گرو تقویت روحیه انقلابی است که مرکز آن مجاهدت‌های سپاه است.
وی با تاکید براینکه همه ما بدهکار نظام جمهوری اسلامی هستیم که باید به آن در تمام زمینه‌ها توجه کنیم، افزود: باید قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در هر جایی و هر مسئولیتی که کار و خدمت می‌کنیم قدردان باشیم چرا که هر چه داریم از نظام جمهوری اسلامی است.
فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه شهرستان جیرفت هم گفت: صندوق های قرض الحسنه محله محور در این شهرستان راه اندازی می شود.
سرهنگ محمدرضا استایی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده تلاش داریم در عرصه اقتصادی صندوق های قرض الحسنه محله محور راه اندازی کنیم و همچنین در عرصه های سلامت، فرهنگی و آسیب های اجتماعی به فعالیت بپردازیم.
در پایان این آِیین محمد‌رضا استایی به‌عنوان فرمانده سپاه انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت منصوب و از زحمات حمیدرضا محمدی فرمانده پیشین تجلیل شد.
شهرستان جیرفت با ۳۰۸ هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.



ارسال نظر


آخرین خبرها