کد خبر: 71437 | زمان مخابره: 22:09:38 - دوشنبه 17 مهر 1396 | بدون نظر | |

سخنان ترامپ در عزم ملت ایران تأثیری ندارد/ هیچ هم‌صدایی برای دفاع از مسلمانان میانمار بلند نشد

امام جمعه موقت کرمان گفت: سخنان و اقدامات رئیس جمهور آمریکا در عزم راسخ مسؤولان و ملت ایران در دفاع از جمهوری اسلامی و حفظ ارزش‌های کشورمان تأثیر نمی‌گذارد.

به گزارش نشانه نیوز، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان با بیان اینکه در فرهنگسازی امور جامعه بیشتر باید به دستورات و سخنان ائمه اطهار (ع) توجه کنیم، اظهار داشت: بخشی از کرامت‌های انسانی را غیر از مکتب اهل‌بیت (ع) در جای دیگری نمی‌توان به آن رسید.

وی با نقل حدیثی از امام حسین (ع) بیان داشت: حضرت جوادترین و بخشنده‌ترین فرد را انسانی می‌دانند که مطمئن است نسبت به احسانش، چیزی را دریافت نخواهد کرد و گذشت‌کننده‌ترین فرد را گذشت از روی قدرت بیان می‌کنند.

عرب‌پور وظیفه شورای فرهنگ عمومی را توسعه و ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) و معرفی آنها به عنوان الگو دانست و با اشاره به برپایی مراسم عزای امام حسین (ع) افزود: با تلاش هیأت‌های مذهبی، صاحبان مجالس و خطبا در تبیین فرهنگ عاشورا، برنامه‌های مطلوبی به اجرا گذاشته شد.

امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز تأسف از کشتار مسلمانان در کشور میانمار گفت: در کمال تأسف هیچ هم‌صدایی برای دفاع از این مسلمانان بلند نشده است، در صورتی که کشورها باید میانمار را وادار به پذیرش حقایق کنند و خودشان به کمک این افراد بیگناه بیایند.

عر‌ب‌پور همچنین به همه‌پرسی اقلیم کردستان عراق اشاره داشت و تصریح کرد: این همه‌پرسی خوشنودی رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت و یک فتنه در منطقه است که از سوی کشورهای همسایه نیز محکوم شد.

وی سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا را نیز یادآور شد و اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا هر اقدامی انجام دهد در عزم راسخمسؤولان و ملت ایران در دفاع از جمهوری اسلامی و ارزش‌های کشورشان تأثیر نمی‌گذارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها