کد خبر: 71492 | زمان مخابره: 11:57:43 - شنبه 22 مهر 1396 | بدون نظر | |

ایثار جانبازان مسیر تعالی را در برابر نسل امروز گشوده است

استاندار کرمان ضمن ‏تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان گفت: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختیها، مسیر تعالی را در برابر فرزندان و نسل امروز کشور گشوده است.

 

به گزارش نشانه نیوز، علیرضا رزم حسینی در ادامه برنامه دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان در دیدار با جانبازان ۷۰ درصد قطع نخاعی، امان الله دارابی، بازعلی شمس الدینی و کرامت بازسزه با اشاره به اینکه همسران جانبازان، بویژه جانبازان قطع نخاعی فداکاری عظیمی انجام می دهند اظهار کرد: جانبازان و خانواده معظم آنان مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی با تاکید بر اینکه در جبهه، فرهنگ گذشت و فداکاری حاکم بود و ضروری است آن فرهنگ به فضای امروز جامعه منتقل شود اظهار کرد: جانبازان، شهدای زنده هستند و تا زمانی که از نعمت وجودشان بهره مند هستیم، باید قدردان آن بزرگواران باشیم و در راستای خدمت و رفع مشکلات آنها گام برداریم.
** جانباز ۷۰ درصد امان الله دارابی
امان الله دارابی که با حضور خود در جبهه های حق علیه باطل در ادوات لشکر ۴۱ ثارالله به عنوان پاسدار وظیفه مشغول به جهاد بود، در ۱۲ اسفند ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۶ در منطقه سومار به درجه جانبازی نائل آمد و قطع نخاع شد، وی هم اکنون در نوبت پیوند کلیه و قرار است.
** جانباز ۷۰ درصد بازعلی شمس الدینی
بازعلی شمس الدینی نیز با حضور فعال خود در جبهه های حق علیه باطل، در ۱۲ تیر ماه ۱۳۶۵ در عملیات پاکسازی مهران به درجه جانبازی نائل آمد و قطع نخاع شد.
** جانباز ۷۰ درصد کرامت بازسزه
کرامت بازسزه که به همراه ۲ برادر همسر خود راهی جبهه های جنگ شده بود، در سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر و در منطقه هورالهویزه از ناحیه گردن قطع نخاع شد و به درجه جانبازی نائل آمد وی از شهیدان عباس و کرامت رضایی برادران همسر خود جا ماند.
استاندار کرمان در این دیدارهای جداگانه از خانواده جانبازان ۷۰ درصد، امان الله دارابی، بازعلی شمس الدینی و کرامت بازسزه به عنوان اسوه های صبر، ایثار و مقاومت با اهدای یک جلد کلام الله مجید تجلیل کرد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان همچنین در حاشیه این دیدارها، با برقراری تماس تلفنی از وضعیت غلامعلی محمدی جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی آگاهی یافت.



ارسال نظر


آخرین خبرها