کد خبر: 71501 | زمان مخابره: 12:04:39 - شنبه 22 مهر 1396 | بدون نظر | |

ترس امریکا از اقتدار سپاه در خاورمیانه وخلیج فارس است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته از مردم است و تروریستی نامیدن آن به معنای تروریست دانستن تمام مردم ایران است.

ترس امریکا از اقتدار سپاه در خاورمیانه وخلیج فارس استبه گزارش نشانه نیوز، حجت‌الاسلام محمد صادق نازلی  رئیس اداره تبلیغات ریگان گفت: هیچ کس نمی تواند نهادی که از دل مردم برخواسته و غیر قابل تفکیک از مردم است را تروریستی بنامد وسپس خود را مدافع حقوق آن مردم و ملت بداند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین کننده امنیت کشور و منطقه است کشورهای عربی بدانند اگر سپاه نبود حتی کشورهای عربی به ظاهر تحت الحمایه آمریکا هم امنیت نداشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان اظهار کرد:ترامپ احمق ترین رئیس جمهور آمریکاست و انتخاب این فرد ابله به‌عنوان رئیس جمهور آمریکا راباید به جامعه آمریکا تسلیت گفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان در ادامه گفت: مردم آمریکا تاوان حماقتهای روسای خود را خواهند پرداخت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را مشاهده خواهند کرد.

وی تصریح کرد:نامیدن خلیج عربی به جای خلیج فارس و تروریست نامیدن سپاه در گفتار ترامپ نشان از نقطه ضعف و وحشت و ذلت امریکا از این دو نام است واقتدار سپاه را در این منطقه راهبردی نشان می دهد بیشترین ترس امریکا در لغو برجام از اقتدار سپاه در خاور میانه و خلیج فارس است.

وی در پایان از مسئولین خواست در هر شهرمکانی را به نام سپاه انتخاب نمایند.



ارسال نظر


آخرین خبرها