کد خبر: 71575 | زمان مخابره: 10:19:13 - دوشنبه 24 مهر 1396 | بدون نظر | |

پلمپ ۱۵واحد صنفی متخلف در عنبرآباد

تعداد ۱۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب و تداخل صنفی در شهرستان عنبر آباد استان کرمان بوسیله ماموران اماکن و بازرسان اتاق اصناف در این شهرستان شناسایی و طی مراحل قانونی پلمپ شد.

به گزارش نشانه نیوز، محسن مشایخی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان عنبر آبادضمن تائید این موضوع اظهار کرد: عمده این واحدهای صنفی پلمپ شده خواروبار فروشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، تعمیرات موبایل و کفش فروشی می باشد .
رئیس صنعت معدن وتجارت عنبرآباد خاطرنشان کرد: طرح شناسایی و برخورد با واحدهای صنفی متخلف فاقد پروانه کسب و تداخل صنفی از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفته بود.
وی تصریح کرد: به تمام واحدهای فاقد پروانه کسب سه بار اخطار کتبی و مهلت داده شد تا نسبت به اخذ پروانه اقدام کنند که متاسفانه این واحدها مراجعه نکردند از این رو با برخورد قانونی پلمپ مواجه شدند.
مشایخی اظهار کرد: تمام واحدهای صنفی فاقد پروانه وتداخل صنفی نسبت به اخذ پروانه خود اقدام کنند تا از تخفیف خوبی بهره مند شوند.
وی افزود: چناچه اقدامی در این زمینه انجام نگیرد واحدهای صنفی تا زمان اخذ پروانه کسب پلمپ می باشند و اگر واحدی اقدام به فک پلمپ غیر قانونی کند به مراجع قضایی معرفی می گردد.
شهرستان عنبرآباد در ۳۰۵ کیلومتری جنوب مرکز استان قرار دارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها