کد خبر: 71633 | زمان مخابره: 21:37:09 - چهارشنبه 26 مهر 1396 | بدون نظر | |

کمک ارگ جدید به نقاط محروم شرق کرمان

نماینده شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت :کارخانه خودرو سازی ارگ جدید بیش از ۸۰میلیارد ریال تا کنون به نقاط محروم شرق استان کمک کرده است .

به گزارش نشانه نیوز، حبیب الله نیکزادی پناه نماینده شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید از روند ساخت مدارس وبیمارستان شهرستان ریگان گفت :این اعتبار جهت ساخت مدارس بیمارستان وآسفالت معابر شهر ریگان وفهرج هزینه شده است .
وی ابراز کرد: برای تکمیل بیمارستان ۳۲تختخوابی ریگان ارگ جدید بم بیش از ۴۰میلیارد ریال کمک نموده است که به زودی به بهر برداری خواهد رسید .
نماینده مردم شهرستانهای بم ریگان فهرج ونرماشیر در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: با توجه به اینکه معابر شهر ریگان خاکی می باشد واین امر مشکلاتی را برای اهالی این شهرستان به وجود آورده است منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بیش از ۱۵میلیارد ریال جهت آسفالت معابر شهر ریگان تخصیص داد.
نبکزادی پناه یاد آور شد: در شرق استان مدارس کانکسی وکپری وجود دارد که دانش آموزان در بدترین شرایط مشغول به تحصیل می باشند .
وی گفت: در شهرستان ریگان خیرین تا کنون ۲۵واحد اموزشی را ساخته وتحویل آموزش وپرورش دادند .
وی افزود :در شهرستانهای بم وفهرج نیز خیرین جهت ساخت مدارس اقداماتی را انجام داده اند .
نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی از خانه بوم گردی شهرستان ریگان بازدید کرد .
فرماندار ریگان ابراز کرد: تا کنون بیش از ۲۳میهمان خارجی از ۲۳کشور از خانه بوم گردی ریگان بازدید ودر این مکان اقامت نموده اند .
امین باقری افزود :خانه بوم گردی ریگان در جوار تپه های شنی ریگان احداث شده است که مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.



ارسال نظر


آخرین خبرها