کد خبر: 71656 | زمان مخابره: 10:50:57 - پنجشنبه 27 مهر 1396 | بدون نظر | |

شناسایی و پلمب ۸ مرکز درمانی و پزشکی غیرمجاز در زرند

رئیس شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب زرند گفت: ۸ مرکز درمانی و پزشکی غیرمجاز در شهرستان زرند شناسایی و پلمب شد.

به گزارش نشانه نیوز یعقوب احمدی  اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه یک‌سری اشخاص که فاقد مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند مبادرت به برپایی مراکز پزشکی، دندانپزشکی و دارویی و درمانی کرده‌اند، دستور رسیدگی ویژه و سریع موضوع به شعبه سوم دادیاری صادر شد.

رئیس شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب زرند عنوان کرد: برای بررسی دقیق موضوع در معیت پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان زرند و نماینده شبکه بهداشت و درمان از مراکز فوق بررسی و بازرسی به‌عمل آمد که صحت گزارش‌های رسیده تایید شد و مراکز فوق فاقد مجوز رسمی بودند.

وی افزود: با توجه به اینکه قانون صرف نظر از صلاحیت، تخصص و علم و تجربه و مدرک شخص صرف نداشتن پروانه فعالیت از مراجع ذیصلاح را جرم شناخته است و مجازاتی که برای آنها پیش‌بینی کرده تعطیلی این مراکز و جریمه نقدی است،در این راستا هشت مرکز متخلف پلمب و متصدیان و صاحبان آنها به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان احضار شدند.

احمدی تصریح کرد: یکی از شهروندان برای درمان چاقی به یکی از این مراکز فاقد مجوز مراجعه کرده بود و پس از مصرف دارویی که به وی تجویز شده به یک بیماری شدید دچار شده است و این شهروند طرح شکایت کرده و پرونده آن در دادسرای عمومی و انقلاب در حال رسیدگی است.



ارسال نظر


آخرین خبرها