کد خبر: 72016 | زمان مخابره: 13:25:16 - چهارشنبه 17 آبان 1396 | بدون نظر | |

دهمین پیاده روی نونهالان شمیم بهشت به عشق ارباب و دختر سه ساله اش

دهمین پیاده روی نونهالان پیش دبستانی شمیم بهشت به عشق ارباب و دختر سه ساله اش برگزار شد.

به گزارش نشانه نیوز، امیر مهدیزاده موسس مهد قرآن و پیش دبستانی شمیم بهشت گفت: دهمین سال پیاده روی نمادین اربعین به یاد سرور و سالار شهیدان و همچنین به نیابت از جاماندگان پیاده روی اربعین توسط کودکان ۵ الی ۶ سال صبح امروز ۱۷ آبان ماه توسط نونهالان پیش دبستانی شمیم بهشت با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد.

مهدیزاده ادامه داد: در این مراسم ضمن عزاداری و نوحه سرایی برای آقا اباعبدالله حرکت نمادین پیاده روی اربعین از جلوی مهد شمیم بهشت واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی کوچه ۵۲ به یاد سه ساله آقا سید الشهدا که به اربعین امام حسین (ع) نرسیده اند، انجام شد.

وی افزود: در این مراسم خطابه خوانی توسط فاطمه اژدری دختر خردسال، به زیبایی اجرا شد و مداحان نوجوان محمد سیدی و حسین جعفری نیا به مدیحه سرایی پرداختند.

موسس مهد قرآن و پیش دبستانی شمیم بهشت تصریح کرد: در این مراسم همه ساله با مشارکت کودکان، نذری اربعین طبخ و  توزیع می شود و امسال نیز ده دیگ نذری جهت پذیرایی از میهمانان اباعبدالله آماده شد.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: از سال اول که این مراسم برگزار شد یک دیگ نذری طبخ می شد و هر سال یک دیگ به آن اضافه می شود که امسال دهمین سال این مراسم با شکوه است و ده دیگ غذا جهت پذیرایی از میهمانان آماده و توزیع شد که امیدواریم هر سال این مراسم با شکوه تر برگزار شود.

مهدیزاده خاطرنشان کرد: ان شاالله در سال آینده همایش بزرگ پیاده روی اربعین توسط کودکان تعدادی از پیش دبستانی ها ی شهر کرمان انجام می شود که بر زیبایی این حرکت عظیم می افزاید.

موسس مهد قرآن و پیش دبستانی شمیم بهشت در ادامه به اشاره به برنامه های مذهبی این مهد افزود: : امسال به مناسبت ایام شهادت حضرت رقیه (س) دختر گرانقدر اباعبدالله مراسم با شکوهی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاسیس این مرکز نونهالان زیادی در این مجموعه آموزش دیده اند و با توجه به این که این مهد ویژه نونهالان است پس از مدتی باید از مجموعه جدا شوند اما همه ساله در مراسم نمادین پیاده روی اربعین شرکت می کنند تا از این طریق عرض ادب و ارادت خود به امام حسین و اهل بیت ایشان ابراز دارند.

مهدیزاده سال تاسیس این مهد را ۱۳۸۳ ذکر و تصریح کرد: در این مرکز کلاسهای آموزشی ویژه نونهالان، مشاوره های فرهنگی، هنری و مذهبی جهت خانواده ها و والدین، برگزاری اردوهای فرهنگی، تفریحی و علمی درون شهری جهت کودکان انجام می شود.

موسس مهد قرآن و پیش دبستانی شمیم بهشت یادآور شد: این مهد زیر نظر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان است که تا کنون بیش از ۸۰۰ فراگیر در این موسسه آموزش دیده اند.

 

 

 



ارسال نظر


آخرین خبرها