کد خبر: 72107 | زمان مخابره: 15:22:50 - شنبه 27 آبان 1396 | بدون نظر | |

سرمایه‌گذاری انجام شده در حوزه گردشگری در زرند مطلوب نیست

رئیس اداره میراث فرهنگی زرند با بیان اینکه با وجود قابلیت‌های فراوان در حوزه تاریخی و گردشگری هنوز در حوزه سرمایه‌گذاری به نقطه مطلوب نزدیک هم نشده‌ایم گفت: باید همگام با معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان زرند باید سرمایه‌گذاری را بیشتر کنیم.

به گزارش نشانه نیوز، محمد اسلامی در گفت‌وگو یی با اشاره به رونمایی از کوچکترین حمام تاریخی استان کرمان در زرند اظهار داشت: این حمام تاریخی در یکی از روستاهای شرقی شهرستان زرند واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه این حمام کوچک‌ترین حمام تاریخی استان کرمان است خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا شهرستان زرند در سال ۱۴۰۰ به قطب گردشگری جنوب شرق کشور تبدیل شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان زرند با بیان اینکه هر روز زوایای جدیدی از ایده “زرند شهر ۱۰۰۱ جاذبه” آشکار می‌شود تصریح کرد: با محقق شدن این امر اقتصاد زرند روز به روز پیشرفت بیشتری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ گردشگر خارجی به واحد‌های بوم‌گردی زرند مراجعه کرده‌اند، تصریح کرد: با وجود قابلیت‌های فراوان در حوزه تاریخی و گردشگری متاسفانه هنوز در حوزه سرمایه‌گذاری به نقطه مطلوب نزدیک هم نشده‌ایم.

اسلامی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌های اخیر در حوزه‌های توسعه صنعت گردشگری در شهرستان زرند از جمله بوم‌گردی‌ها مورد رضایت نیست گفت: باید همگام با معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان زرند، اقدامات سرمایه‌گذاری را بیشتر کنیم در غیر این صورت در افق ۱۴۰۰ برای اسکان و اقامت روزانه سه هزار گردشگر با مشکل روبرو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری ما را به افقی روشن در توسعه شهرستان زرند امیدوار کرده است، تأکید کرد: اکنون گردشگری در زرند راه خود را پیدا کرده و با سرعت در حال پیشرفت است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان زرند افزود: با اقدامات میراث فرهنگی نگاه‌ مردم و مسئولان به این حوزه گردشگری تفاوت چشمگیری داشته و صنعت گردشگری در این شهرستان توانسته خود را به‌عنوان یکی از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی مطرح کند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان زرند و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان  از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری حمایت می‌کنند.



ارسال نظر


آخرین خبرها