کد خبر: 72481 | زمان مخابره: 16:08:18 - سه شنبه 14 آذر 1396 | بدون نظر | |

آیین تکریم از خدمات ۴۰ ساله آیت‌الله جعفری برگزار شد

مراسم تکریم آیت‌الله سید یحیی جعفری و تقدیر از ۴۰ سال خدمات ایشان در سمت نماینده ولی فقیه کرمان با حضور جمعی از علما، روحانیان و ائمه جمعه و جماعات شهرستان کرمان برگزار شد.

به گزارش نشانه نیوز، مراسم تکریم آیت‌الله سید یحیی جعفری و تقدیر از ۴۰ سال خدمات ایشان در سمت نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان صبح امروز با حضور جمعی از علما، روحانیان و ائمه جمعه و جماعات شهرستان کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده امام جمعه موقت کرمان در این آیین با بیان اینکه بسیاری از کارهایی که در دوره ۴۰ ساله حضور آیت‌الله جعفری در کرمان انجام شده است، نیاز به فرصت زمانی زیادی برای احصا و تجزیه و تجلیل آن‌ها دارد، اظهار داشت: فعالیت‌های انجام شده در استان کرمان را باید با قبل آن مقایسه کرد و  به اقدامات انجام شده، پی برد.

وی با اشاره به اقامه ۵۶ نماز جمعه در استان کرمان گفت: در حال حاضر ۶ شهر ما تقاضای برگزاری نماز جمعه را دارند، بیش از ۲۰ مصلای بزرگ در استان داریم و ۵۰ دفتر و منزل نماز جمعه در استان ساخته شده است که این‌ها به واسطه حمایت‌های آیت‌الله جعفری صورت گرفته است، استان کرمان در زمینه برگزاری نماز جمعه، دفاتر نماز جمعه و مصلاها در کشور پیشگام است و ۱۳ شهر نیز در حال احداث و تکمیل داریم.

قاسمی‌زاده عنوان کرد: آیت‌الله جعفری عالم به زمان بوده و شناسایی موقعیت‌ها و درک صحیح شرایط را دارند و با حضور ایشان استان کرمان با وجود تمام مسائل مختلفی که دارد از آرام‌ترین استان‌ها بوده و حفظ وحدت در آن مورد توجه قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام محمد صباحی مسؤول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان نیز با تقدیر از خدمات آیت‌الله جعفری اظهار داشت: بار سنگینی بر دوش علمای تراز اول گذاشته شده، اما از مؤلفه‌های کارایی نظام جمهوری اسلامی قبول داشتن دانشگاه است، آیت‌الله جعفری دانشگاه را قبول داشت و به عیان این مسئله را در جریان‌های مختلف در استان دیدیم که حضور داشتند‌.



ارسال نظر


آخرین خبرها