کد خبر: 72499 | زمان مخابره: 15:51:13 - چهارشنبه 15 آذر 1396 | بدون نظر | |

دوره آموزشی تیم‌های آنست و بازتوانی سگ‌های زنده‌یاب هلال‌احمر در کرمان برگزار شد

دوره آموزشی ملی و بین‌المللی تیم‌های آنست و بازتوانی سگ‌های زنده‌یاب در عملیات جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر در استان کرمان برگزار شد.

به گزارش نشانه نیوز، دو دوره آموزشی ملی و بین‌المللی تیم‌های آنست و بازتوانی سگ‌های زنده‌یاب در عملیات جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر در استان کرمان برگزار شد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در گفت‌و‌گو یی اظهار‌ داشت: این دوره آموزشی با موضوع آموزش نقشه‌خوانی و جی پی اس و دوره بین‌المللی جستو و نجات با حضور ۷۰ تیم آنست در محل پایگاه امدادی و پشتیبانی جنوبشرق کرمان برگزار شد.

فلاح با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی برای تیم‌های آنست هلال‌احمر، خاطر‌نشان کرد: این تیم‌ها در این دوره مهارت‌های لازم در زمینه جست و جوی افراد از زیر آوار را کسب کرده و پس از آن با برگزاری مانور در کویر، نسبت به عملکرد سگ‌‌های زنده‌یاب اقدام کردند.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی بین‌المللی جستجو و نجات برای تیم‌های آنست تصریح کرد: این دوره در سه فاز زیر نظر صلیب سرخ آلمان برگزار می‌شود که فاز نخست این دوره آموزشی در استان کرمان از مورخ ۱۱ الی ۱۵ آذرماه جاری برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران و مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از نحوه برگزاری این دوره بازدید کردند.



ارسال نظر


آخرین خبرها