کد خبر: 72528 | زمان مخابره: 16:39:52 - پنجشنبه 16 آذر 1396 | بدون نظر | |

مشی پدرانه حجت الاسلام علیدادی باعث پیشرفت کرمان می شود

 استاندار کرمان گفت: امیدواریم با مشی پدرانه حجت الاسلام علیدادی سلیمانی مسیر فعالیت های اقتصادی و تعالی جمهوری اسلامی در استان کرمان ادامه پیدا کند.

به گزارش نشانه نیوز، علیرضا رزم حسینی بعدازظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان که به منظور تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو، اظهار کرد: دورد می فرستیم به شهدای دفاع مقدس و به خصوص شهدای دانشجو و این روز را به همه دانشجویان تبریک می گویم.

وی ظرفیت های کشاورزی استان کرمان را مورد اشاره قرار داد و افزود: این استان دارای معادن معدنی غنی است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه کرمان دارای میراث تاریخی، جاذبه های گردشگری و صنایع دستی شگفت آوری است، گفت: سرمایه های انسانی، روحانیون و مفاخر فراوانی در این استان پرورش یافته اند.

رزم حسینی عنوان کرد: بیش از یک میلیون از افراد استان با وجود همه ظرفیت ها در مناطق محروم زندگی می کنند و تنها نسخه شفابخش در حوزه محرومت زدایی به گفته مقام معظم رهبری همان اقتصاد مقاومتی است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه کرمان برای نخستین مرتبه مثلث اقتصادی را در حوزه اقتصاد مقاومتی کلید زد، گفت: مثلث توسعه اقتصادی برای اولین بار در کشور نقش ائمه جمعه استان کرمان را به عنوان ناظر و همراه تببین کرد.

رزم حسینی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی باید الزاماتی رعایت شود، افزود: اولین مورد وحدت سیاسی است؛ استان کرمان در چهار سال گذشته یکی از طلایی ترین وحدت سیاسی را تجربه کرد و اقتصاد مقاومتی با هدایت های آیت الله جعفری تحقق پیدا کرد.

وی ادامه داد: همه فعالان سیاسی منشور اخلاقی را امضا کردند و بر این اساس انتخابات بدون هیچ اتفاقی در استان برگزار شد و این در حالی است که شعار ولایت و توسعه شعار باوری مردم استان کرمان است.

وی تصریح کرد: استان کرمان در تمام دوران پیشگام بوده است، حاج قاسم سلیمانی به عنوان نور چشم ایران و رهبری دامنه عملیات امنیتی را در آن سمت مرزها کشاند و ما وظیفه داریم در آستانه پختگی انقلاب اسلامی سبک جدیدی از مدیریت را تجربه کنیم و با واگذاری به بخش خصوصی الگویی محرومیت زدایی شویم.

وی با تاکید به اینکه ما همه خدمتگزاران و سربازان انقلاب اسلامی هستیم، یادآور شد: امیدواریم با مشی پدرانه حجت الاسلام علیدادی سلیمانی مسیر فعالیت های اقتصادی و تعالی جمهوری اسلامی در استان کرمان ادامه پیدا کند.

رزم حسینی در پایان از افتتاح فرودگاه شهداد با نشستن اولین هواپیمای کوچک خبر داد.



ارسال نظر


آخرین خبرها