کد خبر: 72586 | زمان مخابره: 9:13:40 - دوشنبه 20 آذر 1396 | بدون نظر | |

افزایش درآمد ارزی محصولات کشاورزی با اجرای طرح سیماب در شهرستان سیرجان/ کلاس آموزشی آنفلانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان کرمان

جلسه طرح توجیهی سیماب، سیستم مرجع آموزش و بهره وری با حضور ۱۲۰ نفر از کشاورزان پیشرو شهرستان سیرجان در محل سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش نشانه نیوز، جلسه طرح توجیهی سیماب، سیستم مرجع آموزش و بهره وری با حضور اساتید دانشگاهی، محققین مرکز تحقیقات کشاورزی کرمان، مسئولین سازمان تعاون روستایی کرمان و سیرجان، مدیر جهاد کشاورزی، مسئولین آب و خاک و ترویج و مراکز جهاد کشاورزی سیرجان و تعداد ۱۲۰ نفر از کشاورزان پیشرو شهرستان در محل سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی سیرجان برگزار گردید.

در این نشست مدیر عامل اتحادیه تعاونیهای تولید سیرجان با تاکید بر لزوم  اجرای طرح سیماب در شهرستان سیرجان با توجه به اینکه پسته محصول عمده تولیدی شهرستان و مهمترین محصول صادراتی کشور می باشد، افزود: این طرح سبب ورود سالانه بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون دلار درآمد ارزی به کشور شده و ۵/۱ میلیون نفر در این بخش شاغل می گردند.

کلاس آموزشی آنفلانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان کرمان

احمد مسعودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: با توجه به آغاز فصل شیوع آنفلانزای فوق حاد پرندگان و به منظور بالا بردن سطح آگاهی و دانش مرغداران و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری فوق، کلاس آموزشی تحت عنوان آنفلانزای فوق حاد پرندگان درمحل سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمان برگزار گردید.

وی گفت:این کلاس با حضور سی و پنج نفر از شرکت کنندگان متشکل از کارشناسان و مسولین امور دام بخشها و مرغداران شهرستان برگزار گردید.



ارسال نظر


آخرین خبرها