کد خبر: 72616 | زمان مخابره: 10:47:12 - سه شنبه 21 آذر 1396 | بدون نظر | |

تعیین تکلیف تأمین مالی بزرگترین پروژه انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های جنوبی کشور

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح نشست کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزرای نیرو و اقتصاد و همچنین نمایندگان استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد از تعیین تکلیف تأمین مالی بزرگترین پروژه انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد خبر داد.
نمایش عکس در اندازه واقعی
به گزارش نشانه نیوز، محمدرضا پورابراهیمی در تشریح نشست کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزرای نیرو و اقتصاد و همچنین نمایندگان استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد گفت: در این جلسه موضوع تأمین مالی پروژه انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های جنوبی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از نیازهای ضروری استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد بحث تأمین آب در بخش‌های مختلف است، در این راستا جلسه‌ای با حضور وزرای اقتصاد و نیرو و استانداران استان‌های مذکور و نمایندگان مجلس و مدیران عامل بانک‌ها برای بررسی راهکارهای تأمین مالی پروژه انتقال آب از خلیج فارس با استان‌های جنوبی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

پورابراهیمی داورانی افزود: برای تأمین مالی بزرگترین پروژه انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های جنوبی علاوه بر تشکیل سندیکا و استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی باید شرایط برای استفاده از ظرفیت فاینانس فراهم شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان یادآور شد: با همکاری و هماهنگی بین مجلس و دولت و بخش خصوصی و بانک‌ها می‌توان این پروژه بزرگ و حیاتی را اجرایی کرد./



ارسال نظر


آخرین خبرها