کد خبر: 72650 | زمان مخابره: 11:47:27 - چهارشنبه 22 آذر 1396 | بدون نظر | |

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در کرمان

 فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس استان طی دو عملیات جداگانه موفق به کشف یک‌هزار و ۳۳۶ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری پنج قاچاقچی شدند.

 به گزارش نشانه نیوز، رضا بنی‌اسدی‌فر اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌وقفه با قاچاقچیان مواد مخدر که سلامت جامعه را با خطر مواجه می‌کنند، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دپوی مقدار قابل توجهی مواد مخدر در شهر کرمان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی وارد محل مورد نظر شدند و در بازرسی از آن، ۷۲۵ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک را کشف و چهار خودرو را در محل توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: در این رابطه چهار قاچاقچی دستگیر، یک قبضه سلاح غیرمجاز و مقادیری مهمات کشف و همراه متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شد.

بنی‌اسدی‌فر با اشاره به عملیات دیگری که توسط پلیس شهرستان فاریاب انجام گرفت، گفت: ماموران پس از اطلاع از دپوی مواد مخدر در روستای پشموکی و شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل قاچاقچی شدند و در بازرسی از آن ۲۱۰ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و یک نفر قاچاقچی را در این زمینه دستگیر کردند.



ارسال نظر


آخرین خبرها