کد خبر: 72667 | زمان مخابره: 11:35:20 - پنجشنبه 23 آذر 1396 | بدون نظر | |

تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی شهروندان در ایام نوروز از هم اکنون فراهم شود

در جلسه کارگروه تنظیم بازار و آرد و نان شهرستان ، علی سلاجقه معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار ضمن قدردانی از دست اندرکاران کار گروه تنظیم بازار و تلاش آنان برای حفظ و تثبیت قیمتها افزود: خوشبختانه ما در توزیع ارزاق عمومی و مایحتاج اساسی مردم از وضعیت مناسبی برخوردار هستیم و دغدغه اصلی ما در مورد کالاهای اساسی در اواخر سال و تعطیلات نوروزی است و ذخیره سازی اقلام اساسی در مقاطع مختلف سال می بایست مد نظر قرار گیرد.

به گزارش نشانه نیوز، سلاجقه با تاکید بر اینکه باید برای نظارت بر تنظیم بازار از ابزارها و راهکارهای بیشتری استفاده نمائیم گفت : در کنار بحث نظارت باید حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را نیز مد نظر قرار داد.

وی از مدیران جهاد کشاورزی و صنعت و معدن خواست تا شبکه های توزیع کالاها را به دقت مورد بررسی قرار دهند تا روند توزیع کالا به درستی صورت گیرد.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری کرمان با اشاره به تامین کالاهای اساسی شهروندان در تعطیلات نوروزی اظهار داشت : با توجه به فرصت باقی مانده به تعطیلات نوروزی از هم اکنون بایستی تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان را فراهم سازیم و با ذخیره سازی خوب شرایط مناسبی برای  مردم ایجاد نمائیم تا شهروندان با اطمینان خاطر نسبت تامین نیازهای اساسی خود اقدام نمایند.

سلاجقه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش قیمت نان برخی از واحدهای آزادپزخواستار پیگیری و نظارت بیشتر توسط اتحادیه نانوایان و دستگاههای نظارتی متولی این امر شد.

خانم علی احمدی نماینده اداره غله نیز با ارائه گزارشی از خرید گندم از استانهای گلستان و همدان کل موجودی شهرستان کرمان را در حال حاضر ۱۶۸۰۰۰ تن خبر داد و افزود : خوشبختانه اکنون از ثبات نسبی برخوردار هستیم .

سلاجقه با تاکید بر دو موضوع کیفیت پخت نان و بهداشت آن گفت : در صورتی که به این دو اصل توجه شود بخشی از مشکلات حوزه آرد و نان که همواره مورد توجه مردم است مرتفع می گردد.

وی اظهار امیدواری کرد: با استمرار و پیگیری مسائل آرد و نان و نظارت برصدور مجوزها وکیفیت نان شاهد رضایت عمومی مردم در این خصوص باشیم.

 

 



ارسال نظر


آخرین خبرها