کد خبر: 72685 | زمان مخابره: 11:55:32 - پنجشنبه 23 آذر 1396 | بدون نظر | |

مهدی صدفی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: اقتدار نظام برگرفته از حضور مردم در آیین های مختلف است

 

اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان و ستاد برگزاری یوم الله ۹ دی با حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

به گزارش نشانه نیوز، در این جلسه مهدی صدفی، نخستین کارکرد برگزاری مراسم ملی و مذهبی را وحدت کلمه دانست و افزود: رویکرد این شورا در کرمان تلاش در راستای مردمی شدن فعالیت های انجام شده است.

وی ادامه داد: خنثی کردن توطئه های دشمنان دیگر کارکرد برگزاری مراسم مختلف است.

وی تاکید کرد: افرادی که معتقد و دلبسته به نظام، رهبر معظم انقلاب اسلامی و دوستدار نظام و ولایی هستند در برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش ایفا می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه امروز حضور مردم در مراسم و آیین های مختلف می تواند توطئه های دشمن را خنثی کند گفت: اقتدار نظام برگرفته از حضور مردم در آیین های مختلف است.

صدفی افزود: حفظ ارزش های انقلاب و توجه به منویات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایجاد تعامل و تفاهم با دستگاه های اجرایی از دیگر اهداف شورای هماهنگی است.

وی تصریح کرد: بزرگداشت مراسم در نظام جمهوری اسلامی از نظر حضور مردم به عنوان رکن تاثیرگذار مناسبت ها و وحدت کلمه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: یکی از مجموعه هایی که در راستای تعظیم شعائر مذهبی اقدام می کند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های این شورا تعامل، تفاهم و صمیمیت بین اعضا با همه مشکلات و کمبودها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار کرد: تعامل، تفاهم و صمیمیت در کنار روابط سازمانی بسیاری از موانع و مشکلات را در سایه تفاهم و تعامل در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برطرف کرده است.

وی گفت: انگیزه الهی، اخلاقی و احساس تکلیف در بین اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان وجود دارد و بسیاری از مشکلات در سایه تفاهم و انگیزه اعضا برطرف می شود.

وی افزود: ارتباط و تعامل این مجموعه با سایر نهادها و دستگاههای اجرایی و تشکل های مردمی از جمله مساجد و روحانیت نیز به صورت جدی و پررنگ وجود دارد.

صدفی بیان کرد: حضور مردم در عرصه های مختلف نظام همواره تاثیرگذار بوده و هست و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به این مهم اعتقاد دارد.

وی بیان کرد: ما به دنبال ارائه آمار و ارقام نیستیم توجه ما به محتوا و تاثیرگذاری برنامه هاست البته مردم نیز باید از کارکرد شورا مطلع شوند.

وی تاکید کرد: رویکرد بعدی شورا پرهیز از ورود به دسته بندی های سیاسی است.

صدفی با بیان اینکه ما برنامه های شورا را سیاسی و جناحی نکرده ایم تصریح کرد: تلاش ما در راستای تعظیم شعار مذهبی انقلابی، دینی و الهی حفظ شئونات اسلامی و آموزه های دینی است.

وی از آمادگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای اهداف شورای و ستاد نماز جمعه خبر داد.

وی با بیان اینکه در گذشته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان بهره مند بوده و جا دارد از وی به دلیل زحمات و خدمات تقدیر کنیم از نماینده ولی فقیه در استان کرمان خواست با حمایت خود وحدت و همدلی اعضای شورای هماهنگی را تقویت کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان پنجشنبه هفته گذشته در نهمین شورای اداری این استان معرفی و از خدمات آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه سابق این استان تقدیر شد.

 

 

 



ارسال نظر


آخرین خبرها