کد خبر: 73230 | زمان مخابره: 10:50:32 - شنبه 23 دی 1396 | بدون نظر | |

راز پرونده مفقود شدن  خانم جوان کشف شد/ مظنون اصلی حادثه  به قتل اعتراف کرد

رییس دادگستری شهرستان ریگان در رابطه با پرونده پیچیده مفقودی یک دختر جوان در این شهرستان گفت: شامگاه گذشته پس از ۶ماه تحقیق فنی مشخص گردید خانم جوان به ضرب گلوله به قتل رسیده است.

به گزارش نشانه نیوز،امین سلطانی زرندی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در تاریخ ۱۲تیر سال جاری پس از اعلام مفقودی یک خانم جوان ۲۶ساله بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت.

وی اعلام کرد:پس از تحقیقات اولیه توسط  کارگاهان پلیس آگاهی احتمال به قتل رسیدن این  خانم جوان قوت گرفت و بلافاصله با دستور قضائی ۵مظنون مرتبط با این حادثه دستگیر شدند.

وی ادامه داد:به لحاظ پیچیدگی موضوع تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه یافت تا اینکه شامگاه گذشته راز این ماجرای پیچیده که شش ماه به طول انجامید رمزگشایی شد و قاتل دستگیر و به قتل اعتراف نمود.

وی با اشاره به اینکه قاتل از خویشاوندان مقتول می باشد،افزود:اختلافات خانوادگی علت و انگیزه این حادثه دلخراش بوده است.

این مقام قضائی بیان داشت:قاتل در اعترافات اولیه اقرار نموده است که با طرح نقشه قبلی توسط همدستش مقتول(الف.م)را به بیابان های اطراف ریگان منتقل می کند و با ۵ضربه گلوله اسلحه کلاشینکف به قتل می رساند و جنازه وی را به درون چاه پرتاب می نماید.

حفظ شئون وموازین اسلامی واخلاقی در روابط زن ومرد مورد تاکید است

وی بر حفظ شئون وموازین اسلامی واخلاقی و رعایت  مسائل فقهی در روابط زن ومرد تاکید کرد و گفت:عدم تقید به مباتی تحکیم خانواده و تزلزل روابط عاطفی در خانواده زمینه ساز بروز بسیاری از جرائم می باشد.

این مقام قضائی تاکید کرد:افراد بایستی در خصوص حل وفصل اختلافات خانوادگی شان   با طرح دعوی در سیستم قضائی پیگیر امور باشند  و یا اینکه  از مراکز مشاوره خانواده،نهادهای فرهنگی ودینی کمک گیرند.

وی گفت:تجربه نشان داده است در بسیاری از پرونده ها افراد بدلیل سوء تفاهم دست به اقداماتی می زنند که خسارت های غیرقابل جبرانی برای خود و اطرافیانشان بوجود می آورند که دیگر جای جبران وجود ندارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها