کد خبر: 73325 | زمان مخابره: 8:18:15 - چهارشنبه 27 دی 1396 | بدون نظر | |

ایام الله دهه فجر فرصتی است برای تبیین برکات ودست اوردهای انقلاب اسلامی

مهدی صدفی درهمایش استانی مسولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وستادهای دهه فجر استان کرمان گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی است برای تبیین برکات ودست اوردهای انقلاب اسلامی .

به گزارش نشانه نیوز، وی افزود: رویکرد ستاد دهه فجر در سال جاری بر مبنای فراگیر بودن برنامه ها، مردمی بودن، نوآوری، ایجاد فضای شادابی و نشاط، رعایت شئونات اسلامی، پرهیز از اسراف و رعایت اقتصاد مقاومتی در هزینه کرد برنامه های این دهه است.

وی تصریح کرد: بهره گیری از فضای مجازی یکی دیگر از رویکردهای ستاد دهه فجر است تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های این فضا برای تبیین هر چه بیشتر پیام انقلاب اسلامی ایران استفاده کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وستاد دهه فجر استان کرمان اظهار داشت: دهه فجر ایامی است که ما شاهد ایثارگری و از خودگذشتگی ملت غیور ایران در برابر رژیم ستم‌شاهی بودیم، ملتی که با اتکا به سلاح ایمان و در پرتو رهبری‌های پیامبرگونه امام خمینی (ره) انقلاب کردند.

وی بیان داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی روز نخست ایام‌الله دهه فجر به عنوان آغاز و تولد امامت و ولایت در کشور اسلامی بود و از روز ورود امام راحل به ایران و تشکیل دولت اسلامی، امام امت اسلامی شدند.

صدفی افزود: ایام‌الله دهه فجر با ورود پر خیر و برکت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی آغاز می‌شود و پایان بخش آن روز پیروزی خون بر شمشیری یعنی ۲۲ بهمن است و امیدواریم در فرصت پیش رو بتوانیم در جهت تکریم و تجلیل شهدای گرانقدر و امام راحل و تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی حرکت کرده و برنامه داشته باشیم.

وی در ادامه گفت. تبدیل نمودن سیاست ها به فعالیت ها و اقدامات موثر و تلاش در جهت اجرایی

شدن رویکردها و سیاست ها در قالب برنامه های جذاب و اثربخش در ایام الله دهه فجر، دلسوزی،

همت و توجه شایسته ای را می طلبد که در این میان سهم و نقش دست اندرکاران برگزاری مراسم

دهه فجر بخصوص مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستادهای دهه فجر شهرستانها، بخش ها و شهرها و کمیته های تخصصی آن به عنوان کانون های اصلی برنامه ریزی و میدان داران عملیاتی عرصه اجرا بسیار بیشتر و مهمتر است.



ارسال نظر


آخرین خبرها