کد خبر: 73702 | زمان مخابره: 10:50:59 - چهارشنبه 18 بهمن 1396 | بدون نظر | |

اختصاص ۱۸ تخت رایگان به بیماران دیالیزی دربیمارستان موقوفه کرمان

رئیس هیئت مدیره بیمارستان موقوفه راضیه فیروز با بیان ارائه خدمات رایگان به بیماران دیالیزی در کرمان گفت: تاکنون ۱۸ تخت مجهز در بخش دیالیز این بیمارستان راه اندازی شده است که در آینده نزدیک این تعداد به ۳۰ تخت افزایش خواهد یافت.

به گزارش نشانه نیوز، مهندس اکبری دربازدید مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان از بخش های درمانی بیمارستان راضیه فیروز با اشاره به اینکه ارائه خدمات به بیماران دیالیزی در کشور بصورت رایگان انجام می شود،افزود: این مرکز تنها بیمارستان غیر دولتی کشور است که با اختصاص ۱۸ تخت بیمارستانی خدمات رایگان را به بیماران دیالیزی ارئه می دهد.

 وی با بیان اینکه تعداد تخت های دیالیزی درآینده نزدیک به ۳۰ تخت افزایش می یابد اظهار داشت:  بخش دیالیز این بیمارستان به صورت ۴ شیفت   به بیماران کلیوی مراجعه کننده به مدت ۵ ساعت خدمات دیالیزی ارائه می دهد .

   اکبری از تجهیزشدن بیمارستان به  ۳ دستگاه پیشرفته تشخیص  بیماری های سرطانی و عروقی  خبر داد وگفت: دستگاه های انژیو گرافی – سی تی انژیو گرافی و پت اسکن از جمله دستکاههای پیشرفته در کشور هستند که برای اولین بار دراین بیمارستان راه اندازی می شوند.

   وی هزینه سرمایه گذاری خریددستگاه های جدید را ۷۰۰ میلیاردریال عنوان کرد و گفت:  درراستای خدمات پزشکی به بیماران این بخش به بیش از ۴۵۰۰متر مربع فضای زیرینایی برای این ۳ دستگاه  نیاز است.

.    وی افزود: با راه اندازی این۳ بخش شمار پزشکان متخصص از ۴۰۰ نفر به ۶۰۰ نفر خواهد رسید

    رئیس هیئت مدیریه بیمارستان راضیه فیروز اظهارداشت: سالیانه بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه درمانی رایگان به بیماران نیازمند در این بیمارستان ارائه می شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها