کد خبر: 73705 | زمان مخابره: 10:53:35 - چهارشنبه 18 بهمن 1396 | بدون نظر | |

قاتل  مادر جوان ریگانی دستگیر شد

رییس دادگستری شهرستان ریگان از دستگیری قاتل حادثه تلخ شامگاه جمعه ۱۲بهمن که منجر به قتل مادری در جلوی چشمان فرزندان خردسال شش ماه و یک ساله ونیمه اش به نام های یکتا و غیاث شده بود خبر داد

به گزارش نشانه نیوز، امین سلطانی زرندی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یک منزل مسکونی در شهر ریگان بلافاصله مقام قضائی به همراه کاراگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می شوند.

وی با اشاره به اینکه  متاسفانه زن جوان در راه اعزام به بیمارستان بر اثر شدت خونریزی فوت می نماید،اعلام کرد: بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت وپس از بررسی میدانی صحنه جرم،۴نفر از مظنونین اصلی حادثه دستگیر و تحقیقات تکمیلی در این رابطه آغاز گردید.

وی بیان کرد:پس از بازجویی های صورت گرفته صبح امروز یکی از مظنونان اصلی حادثه که فردی معتاد ومتولد ۵۷ و برادر شوهر مقتول می باشد به قتل اعتراف کرد

رییس دادگستری شهرستان ریگان اعلام کرد:قاتل پس از تهیه یک قبضه کلت کمری به ضرب دو گلوله اقدام به قتل عروس خانواده نموده است.

در دسترس بودن سلاح عامل بسیاری از حوادث دلخراش است

وی  علت و انگیزه این حادثه دلخراش را  اختلافات خانوادگی اعلام کرد و گفت: یکی از عوامل مهم در بروز چنین قتل هایی در دسترس بودن سلاح های غیر مجازمی باشد.

افراد تحت تاثیر احساسات وعواطف غیر منطقی دست به اقدامات غیرقابل جبرانی می زنند

وی در ادامه  افزود:متاسفانه افراد تحت تاثیر احساسات وعواطف غیر منطقی دست به اقدامات غیرقابل جبرانی می زنند به نحوی که در این حادثه دو طفل از نعمت مادر محروم شدند و صدمات روحی غیرقابل جبرانی به آنها وارد شده است که آینده آنها را مطمنا تحت تاثیر خواهد گذاشت.

این مقام قضائی فقر اقتصادی را ریشه بسیاری از مشکلات و ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی و اخلاقی برشمرد و گفت:ضرورت دارد افراد در دعاوی و اختلافات خانوادگی به مراجع قانونی مراجعه نمایند و در صورت نیاز به مشاوره به مراکز مشاوره خانواده و یا نهادهای فرهنگی ومذهبی مراجعه نمایند و از انجام اقدامات خودسرانه پرهیز نمایند

شایان ذکر است دقایقی پیش با حضور رییس دادگستری شهرستان ریگان بازسازی صحنه قتل صورت پذیرفت

 



ارسال نظر


آخرین خبرها