کد خبر: 73710 | زمان مخابره: 10:56:35 - چهارشنبه 18 بهمن 1396 | بدون نظر | |

ملاقات ۱۷۴نفر از شهروندان جنوب استان با رئیس کل دادگستری استان کرمان

مدیر روابط عمومی وارتباطات دادگستری کرمان گفت:صبح امروز یدالله موحد نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان به همراه جمعی از معاونین در سفر دو روزه  به  شهرستان جنوب استان به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۷۴ نفر از شهروندان رسیدگی ودستورات قضائی مقتضی را صادر نموده اند.

به گزارش نشانه نیوز، محمد بصیریان اظهار داشت:در این ملاقات مردمی که از ساعت ۸:۰۰ صبح امروز تا ساعت ۱۳:۰۰به طول انجامید آقایان اسلامی معاون منابع انسانی- شفیعی رئیس حفاظت و اطلاعات- مبشری، مسئول نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری استان و امیری مدیرکل زندان های استان، نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان را همراهی نمودند.

مدیر روابط عمومی وارتباطات دادگستری کل استان کرمان گفت: در این ملاقات که در دادگستری شهرستان جیرفت برگزار شد به مسائلی از قبیل مشکلات مربوط به زندانیان ،تبدیل قرار ، اعسار و تسریع در رسیدگی پرداخته شد و مسائل مختلف دیگر نیز در درخواست های مردمی بود که در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانونی صادر شد.

بصیریان خاطرنشان ساخت: این قبیل رفتارها نشانه خدمت بی‌منت و تکریم ارباب‌رجوع است و دراین راستا از سفر ۲۳۰ کیلومتری شهروندان به مرکز استان و اتلاف وقت آنان جلوگیری شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها