کد خبر: 73713 | زمان مخابره: 10:59:16 - چهارشنبه 18 بهمن 1396 | بدون نظر | |

بهره برداری از ۱۳ طرح در جنوب کرمان

افتتاح ۲ جایگاه عرضه سوخت در جنوب کرمان، افتتاح ۲ طرح عمرانی و کشاورزی در عنبرآباد، بهره برداری از ۱۲ کیلومتر راه روستایی در فاریاب و بهره برداری از هشت طرح عمرانی و کشاورزی در منوجان از جمله طرح های افتتاح شده در ششمین روز از دهه مبارک فجر در جنوب کرمان است.

 

** ۲ جایگاه عرضه سوخت در جنوب استان کرمان به مناسب ایام دهه فجر به بهره برداری رسید
به گزارش نشانه نیوز، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهرستان کهنوج گفت: ۲ جایگاه عرضه سوخت در شهرستان های کهنوج و رودبار جنوب با هزینه ۱۲۵ میلیارد ریال آورده بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
محمد نژادسالاری افزود: جایگاه سوخت شهرستان کهنوج در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متر مربع برای عرضه بنزین و گازوئیل با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد ریالی بخش خصوصی ایجاد شد.
وی ادامه داد: این جایگاه به چهار مخزن با ظرفیت ۲۰۰ هزار لیتر و هشت نازل تعبیه مجهز و برای هفت نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد: این جایگاه در کیلومتر ۲ جاده کهنوج – قلعه گنج و مجهز به خدمات خودرویی، نمازخانه، فضای سبز و سوپر مارکت است.
وی به جایگاه سوخت رودبار جنوب اشاره کرد و گفت: این جایگاه ۲ منظوره عرضه بنزین و نفت گاز با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰ نفر به بهره برداری رسید.
**تامین آب آشامیدنی چهار روستا در عنبرآباد
رئیس آب روستایی عنبرآباد گفت: با راه اندازی چاه آب مجتمع علی آباد قدیری بیش از ۲ هزار خانوار و چهار روستای این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.
حسین مطهری افزود: برای بهره برداری از چاه آب مجتمع علی آباد قدیری در عنبرآباد ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبارهزینه شده است.
وی تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح اهالی روستاهای علی آباد قدیری، امیرآباد، رحمت آباد و عَبدل آباد از آب آشامیدنی بهداشتی پایدار بهره مند شدند.
**یک طرح کشاورزی در عنبرآباد به بهره برداری رسید
رئیس کمیته امداد شهرستان عنبرآباد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی طرح اشتغالزایی تولید خیار گلخانه ‌ای با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
اسماعیل امیری افزود: این گلخانه توسط مددجوی کمیته امداد این شهرستان از محل اعتبارات اشتغالزایی مددجویان با سود چهار درصد احداث شده است.
وی ادامه داد: این گلخانه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع برای هفت نفر از اعضای یک خانواده تحت پوشش کمیته امداد اشتغالزایی ایجاد کرده است.
** ۱۲ کیلومتر راه روستایی در فاریاب به بهره برداری رسید
فرماندار فاریاب گفت: این میزان راه در هفت روستای ۲ بخش مرکزی و هور با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
علی نیک نفس افزود: روستاهای شوری، بلوچ آباد، چاه زیارت، حور دکان، حور علیا، ساردوییه بلوچستانی، سوهتال به کهور دراز و بلوار بخشداری حور (حسن جهازی) از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.
وی ادامه داد: با آسفالت این محورها ۲ هزار و ۱۰۰ خانوار از نعمت راه مناسب برخوردار شدند.
** هشت طرح عمرانی و کشاورزی در منوجان به بهره برداری رسید
فرماندار منوجان گفت: طرح بخش دیالیز، مدرسه خیرساز ۲ کلاسه، بهره برداری از ۶ طرح راهسازی و یک طرح گلخانه در پنج هکتار با آبیاری قطره ای از طرح های افتتاح شده در این شهرستان است.
محمد حجتی افزود: این طرح ها در مجموع با هزینه ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
جنوب استان کرمان متشکل از هفت شهرستان جمعیت یک میلیون نفری را تحت پوشش دارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها