کد خبر: 73719 | زمان مخابره: 11:02:57 - چهارشنبه 18 بهمن 1396 | بدون نظر | |

به مناسبت دهه فجر؛ شب شعر «انقلاب» در زرند برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر، شب شعر «انقلاب» در زرند برگزار شد.

به گزارش نشانه نیوز، همزمان با دهه مبارک فجر، مراسم شب شعر انقلاب سه‌شنبه شب با حضور مسؤولان و جمعی از شعرا و اقشار مختلف مردم در محل تماشاخانه شهر زرند برگزار شد.

محمدرضا مهدلو  شهردار زرند در این مراسم ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم و تسلیت ایام فاطمیه گفت:  تقارن دهه مبارک فجر و ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به ما این امکان را می‌دهد که شناخت بهتری از اسلام و انقلاب پیدا کنیم.

وی با اعلام اینکه شعر به عنوان یک اثر هنری می‌تواند به بیان حقایق انقلاب کمک کند، عنوان کرد: بعد از انقلاب اسلامی ارزش‌های واقعی ایران اسلامی برگشت و ارزش‌های غیر اسلامی توسط خود مردم حذف شد.

شهردار زرند در ادامه انقلاب اسلامی را یک هدیه‌ای از سوی خداوند به مردم ایران دانست و افزود: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای آشنا کردن جوانان و نوجوانان برای نشان دادن اقتدار ایران به جهانیان است.

وی خواستار حضور گسترده شهروندان زرندی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد و اظهار کرد: ۲۲ بهمن روز اتحاد، یکدلی و هم‌صدایی در راستای اهداف انقلاب و فرمان های امام راحل و فرمایشات رهبر معظم انقلاب است و امیدواریم باز هم شاهد حضور گسترده مردم در این روز باشیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها